پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۰۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
استاندار آذربایجان شرقی از دبیرخانه شورای اشتغال خواست تا هرچه سریعت تر نسبت به تکمیل ظرفیت دریافت تسهیلات اشتغال توسط متقاضیان اقدام کند.
شعار سال: استاندار آذربایجان شرقی از دبیرخانه شورای اشتغال خواست تا هرچه سریعت تر نسبت به تکمیل ظرفیت دریافت تسهیلات اشتغال توسط متقاضیان اقدام کند.
 دکتر مجید خدابخش در جلسه تخصصی بررسی آخرین وضعیت اعطای تسهیلات بانکی اشتغال اظهار کرد: خوشبختانه در اعطای تسهیلات در بخش‌های روستایی دولت یارانه قابل‌توجهی را در نظر گرفته است ازاین‌رو انتظار داریم در تمامی بخش‌ها و بخصوص در بخش روستایی دبیرخانه کارگروه اشتغال هرچه سریع‌تر نسبت به معرفی طرح‌ها با ظرفیت کامل اختصاص‌یافته به استان اقدام کند.

وی، با تأکید بر ضرورت ثبت تمامی طرح‌های معرفی‌شده به بانک از سوی دبیرخانه و سازمان مربوطه در سامانه کارا خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه باید آموزش‌های لازم را در این خصوص ببینند.

خدابخش ضمن انتقاد از عدم ثبت تسهیلات ارائه‌شده در سامانه کارا گفت: باوجوداینکه بانک‌ها در طول دوماه گذشته با سرعت و دقت بیشتری نسبت به اعطای تسهیلات اقدام کرده‌اند اما شاهد هستیم که عملکرد در سامانه ثبت‌نشده است و این باعث شده است رتبه ما در کشور مطلوب ارزیابی نشود.

وی با تأکید بر ضرورت اهتمام جمعی برای توسعه فضای کسب‌وکار و تأکید بر اشتغال پایدار گفت: هدف اصلی ما در ارائه این تسهیلات تعداد ایجاد اشتغال پایدار است و ما به تعداد و مبلغ طرح‌ها هیچ اولویتی قائل نیستیم و همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا به سمت افزایش تعداد اشتغال حرکت کنیم.

وی افزود: ما باید بتوانیم از فرصت به وجود آمده بیشترین استفاده را به نفع استان و اشتغال انجام دهیم و مسئولان دبیرخانه مربوطه باید با حضور در بانک‌ها و پیگیری مشکلات به‌صورت موردی نسبت به رفع آن اقدام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1397، کدخبر: 717889 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
واقعا یک زمانی بود بانک ها هیچ کمکی به عرصه اقتصادی کشور نمی کردند الان باز در این تسهیلاتی که به تولیدی ها قائل میشن شرایط یکم رو به بهود رفته
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
باید بوروکراسی اداری از تمام ادارجات ما حذف بشه تا مردم اینقدر اذیت نشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین