پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۳۵۸۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۸
حسن سلیمانی ، در خصوص معافیت مالیاتی شرکت های فعال در مناطق آزاد تجاری اظهار داشت: طبق قانون شرکت های فعال در مناطق آزاد تجاری از پرداخت مالیات به مدت 20 سال معاف هستند؛ اما این معافیت شرط دارد.

شعارسال: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس در خصوص شرط معافیت مالیاتی این مناطق گفت: در قانون تاکید شده است در صورتی می توانند از معافیت مالیاتی 20 ساله برخوردار شوند که هر سال خود اظهاری مالیاتی داشته باشند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: این خود اظهاری شرط اجرای قانون است بنابراین اعلام خود اظهاری جهت استفاده از مالیات است.

وی در خصوص میزان اجرایی شدن این قانون اظهارداشت: کمیسیون اقتصادی مجلس باید روند اجرای قانون را پیگیری کند و گزارشی از معافیت مالیاتی ارائه دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: قانون برای تمام شرکت های فعال در مناطق آزاد است و این معافیت از زمان فعالیت منطقه آزاد آغاز می شود که می تواند انگیزه خوبی برای فعالیت و رونق گرفتن مناطق آزاد تجاری باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت هشتگ، تاریخ انتشار:29خرداد1397، کدخبر: - : www.8tag.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
برای این هم صدتا شرط می گذارید و آخر می گویید نمی شه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
این میزان معافیت میتونه رشد سرمایه گذاری رو در این مناطق آزاد به ارمغان بیاره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین