پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۱۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
دادگاهی در آمریکا یک تاجر ۵۶ ساله تبعه ایران را به تلاش برای صادرات «قطعات موشکی» به ایران متهم کرد

شعارسال: دادگاهی در آمریکا یک تاجر 56 ساله تبعه ایران را به تلاش برای انتقال مواد مورد استفاده در صنایع موشکی متهم کرده است.

دادستان‌های فدرال مدعی شده‌اند این تاجر در سال 2011 تلاش کرده لوله‌های آلومینیوم که هم در صنایع موشکی و هم در صنایع هوا-فضا کاربرد دارد را از ایالت ایلینوی به ایران منتقل کند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس که این خبر را گزارش داده می‌گوید هشت فقره اتهامات مطرح‌شده علیه او در این پرونده در سال 2016 در دادگاه مطرح شده‌اند اما در این هفته برای اولین بار علنی شده‌اند.

متهم ادعایی در این پرونده هنوز دستگیر نشده و دادستان‌های آمریکایی جزئیاتی درباره مکان‌های احتمالی حضور او فراهم نکرده‌اند.

مسئولان آمریکایی این تبعه ایران را به «کلاهبرداری الکترونیکی» و تلاش برای نقض «قانون اختیارات اقتصادی در شرایط اضطراری بین‌المللی» متهم کرده‌اند. آسوشیتدپرس نوشته مجازات مربوط به یک فقره از این اتهامات، یعنی کلاهبرداری الکترونیکی، در صورت احراز جرم در دادگاه تا 20 سال حبس است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 1 تیر 97، کد خبر: 1755282،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین