پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۹۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
انصارالله یمن اعلام کرد با چند فروند موشک پایتخت عربستان را هدف قرار داده است؛ خبری که سعودی‌ها آن را رد می‌کنند و مدعی هستند موشک‌های بالستیک یمنی‌ها در آسمان ریاض منهدم شده‌اند.

شعارسال:انصارالله یمن اعلام کرد با چند فروند موشک پایتخت عربستان را هدف قرار داده است؛ خبری که سعودی‌ها آن را رد می‌کنند و مدعی هستند موشک‌های بالستیک یمنی‌ها در آسمان ریاض منهدم شده‌اند.

انصارالله یمن اعلام کرد با چند فروند موشک پایتخت عربستان را هدف قرار داده است؛ خبری که سعودی‌ها آن را رد می‌کنند و مدعی هستند موشک‌های بالستیک یمنی‌ها در آسمان ریاض منهدم شده‌اند.

به گزارش شبکه المیادین، یگان موشکی ارتش یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد که شامگاه یکشنبه چند فروند موشک به سمت اهداف نظامی و حکومتی عربستان سعودی در ریاض پایتخت این کشور شلیک کرده که این موشک‌ها به اهداف خود اصابت کرده‌اند.

در همین حال خبرگزاری عربستان به نقل از سخنگوی ائتلاف تحت امر ریاض اعلام کرد که موشک‌های شلیک شده از استان صعده در شمال یمن به سوی ریاض توسط سامانه‌های پاتریوت هدفگیری و منهدم شده‌اند.

ترکی المالکی در این باره گفت: دو موشک شلیک شده از سوی یمن توسط پدافند موشکی عربستان در آسمان ریاض هدف قرار گرفته و منهدم شدند و تنها بقایای این موشک‌ها در برخی مناطق مسکونی سقوط کرده که آن هم تلفات جانی یا خسارت مالی نداشته است.

وی گفت: این اقدام حوثی‌های یمن در مغایرت با قطعنامه‌های ۲۲۱۶ و ۲۲۳۱ شورای امنیت است و امنیت عربستان، منطقه و جهان را به شکل جدی تهدید می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب ، تاریخ انتشار4تیر 97، کد خبر: 415684، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
سیستم دفاع موشکی نسبتا خوبی دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین