پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان طی پیامی از بازی‌های درخشان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی روسیه تقدیر کرد.
شعارسال:حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان طی پیامی از بازی‌های درخشان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی روسیه تقدیر کرد.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران و قهرمانان سربلند تیم ملی فوتبال! درود و سپاس خدا بر شما جوانمردان غیرتمند و با صلابت کشورمان که با همت، هوشمندی و بازی‌های درخشان خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جلوه دیگری از ملتی یکپارچه، امیدوار و پرتلاش را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتید. شما عزیزان که برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگیدید و با خودباوری قابل تحسین سرافراز شدید؛ افتخارآفرین ملتی هستید که نامش با قهرمانی و پهلوانی سرشته شده و قدردان فداکاری ورزشکاران خود است. اینجانب از تمامی دست‌اندرکاران، مربیان فکور به‌ویژه سر مربی ارزنده تیم، و یکایک فوتبالیست‌های عزیز تقدیر و تشکر می‌کنم و موفقیت روزافزون ورزشکاران کشور را در عرصه های مختلف ورزشی، از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم. حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو،تاریخ انتشار 5تیر 97، کد خبر: 365131،www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
چرا نگفت که با لباس ورزشی توی خونه نشسته بود و داشت فوتبال می دید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین