پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور،پیشنهاد کرد،در راستای حمایت از کالای ایرانی،موضوع ممنوعیت مصرف چای خارجی توسط دستگاه های دولتی و نهادها در دستور کار هیئت محترم وزیران قرار گیرد.

شعارسال: متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم رئیس جمهور

احتراما پیرو نامه های شماره ۱۰۸۸۱/۲۰ مورخ ۹/۵/۹۶ و شماره ۱۱۶۹/۰۲۰ مورخ ۲۹/۱/۹۷ موضوع حمایت از چای داخلی به استحضار می رساند، اغلب مشاهده می شود در برخی از دستگاه های دولتی و عمومی و نهادها از چای وارداتی استفاده می شود که علاوه بر مخاطرات سلامتی، باعث خروج میلیون ها دلار ارز از کشور می شود.

با عنایت به اینکه چای ایرانی محصولی ارگانیک و فاقد سموم و افزودنی های مضر بوده و دارای مزیت های فراوانی نسبت به چای وارداتی می باشد و با توجه به این که سال جاری «سال حمایت از کالای ایرانی» نام گرفته و در راستای حمایت از کالای ایرانی پیشنهاد می شود،ممنوعیت مصرف چای خارجی توسط دستگاه های دولتی و نهادها در دستور کار هیئت محترم وزیران قرار گیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ انتشار: 4تیر1397، کدخبر: 92559: www.maj.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
احمدی نژاد قند رو حذف کرد و خرما رو جایگزین کرد. اگر بتونی چای شمال رو جایگزین کنی ، عالیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین