پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۵۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
استاندار البرز گفت: بر اساس رایزنی های صورت گرفته با مسئولان کشوری و تشریح مسائل البرز به عنوان استانی خاص در آسیب های اجتماعی درصدد جلب همراهی و تعامل بیشتر ملی هستیم.

شعار سال:  محمدعلی نجفی در مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر که صبح چهارشنبه در سالن همایش های میلاد برگزار شد با اشاره به اینکه بر اساس گزارش ها، اقدامات قابل قبولی در حوزه مبارزه مواد مخدر استان صورت گرفته افزود: امروز جامعه بشری شتابان به دام مواد مخدر نزدیک می شود و حدود پنج درصد مردم جهان گرفتار مسائل مختلف این حوزه هستند.

وی ادامه داد: طی هشت سال اخیر آمارها نشان می دهد سیر تحولات و هجمه مواد مخدر در حوزه های مختلف نشانگر مافیای بزدگ اقتصادی و اجتماعی پشت این معضل است.

نجفی با بیان اینکه ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر پیشتاز است، گفت: در این بخش اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته ولی مافیای جهانی موادمخدر با قدرت درصدد ایجاد خلل در برنامه ها می باشد.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری و اقدامات دولت در حوزه ساماندهی آسیب های اجتماعی افزود: اکنون درصدد بهره برداری از فرصت های جدید هستیم و طبق تکلیف برنامه ششم توسعه باید تحریکات و آسیب های حوزه مواد مخدر ۲۵ درصد کاهش پیدا کند که این امر منوط به اقدام و تلاش جمعی مردم و مسئولان است.

استاندار البرز اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد و بخش های مختلف و بخصوص حضور فعال بانوان در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاثیر بسزایی دارد.

وی گفت: مردم و بویژه بانوان فعال می توانند با آموزش، سازماندهی و هدایت خانواده ها و بخش های مختلف مبارزه و پیشگیری اعتیاد و آسیب های اجتماعی ورود کنند.

نجفی با اشاره به اینکه طی شش ماهه دوم سال ۹۶ در بحث های مختلف مبارزه مواد مخدر با جدیت بیشتری اقدام و عمل شد افزود: بر اساس رایزنی های صورت گرفته با مسئولان کشوری و تشریح مسائل البرز به عنوان استانی خاص در آسیب های اجتماعی درصدد جلب همراهی و تعامل بیشتر هستیم.

استاندار البرز گفت: البرز مهاجرپذیر، تکلیف ما را بعنوان مسئولان، برای آگاهی بخشی به خانواده ها و پیشگیری از نفوذ اعتیاد به بطن جامعه سنگین تر می کند.

وی افزود: همه ما ملزم هستیم در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با اهتمام ویژه تری وارد میدان شویم و استفاده از فرصت های سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی در این امر تاثیر بسزایی دارد.

نجفی عنوان کرد: اگر شهرداری ها تمام شهر را با گل بیارایند و چهره شهر را رنگ آمیزی کنند، حضور یک معتاد می تواند تمام این زیبایی ها را تحت تاثیر قرار دهد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 7 تیر 97، کد مطلب: 723033، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
واقعا چرا نمیشه ریشه مواد مخدر رو در ایران خشکوند؟ همه این ها از مرز ها میان! انقدررر مرز های ما ضعیفه؟؟ اگر ضعیفه پس چرا تروریست نمیتونه تا چند قدمی مرز هامون بیاد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
انقدر که با بی حجابی مبارزه شد با مواد مخدر هم مبارزه شد؟
ن.ف84
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین