پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران از برگزاری طرح توسعه سرمایه های انسانی حوزه مدیریت منابع انسانی برای منتخبینی از کارکنان حوزه منابع انسانی ستاد این شرکت و شرکت های فرعی مستقر در تهران خبر داد.

شعار سال: رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران از برگزاری طرح توسعه سرمایه های انسانی حوزه مدیریت منابع انسانی برای منتخبینی از کارکنان حوزه منابع انسانی ستاد این شرکت و شرکت های فرعی مستقر در تهران خبر داد.

 اسحاق فرشیدی، با بیان این مطلب افزود: این طرح به منظور ارتقای دانش تخصصی همکاران در حوزه منابع انسانی، توسعه خزانه استعدادها، تدوین چارچوب اولیه نظام صلاحیت حرفه ای در حوزه مشاغل منابع انسانی و همچنین افزایش حس رفاقت در کارکنان حوزه منابع انسانی در راستای اهداف سازمانی/ فردی، در دستور کار واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت که با تلاش ها و بررسی های صورت گرفته در بخش آموزش اداری، مالی و بازرگانی، مورد تائید و تصویب قرار گرفت.

فرشیدی تصریح کرد: فراگیران حاضر در این طرح بر اساس اولویت های اعلامی از سوی واحد طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی و بر پایه معیارهای ارشدیت نسبی در سه فاز دانشی، نگرشی و مهارتی در دوره زمانی یک ساله، تحت پوشش برنامه های ویژه توسعه شایستگی تخصصی و مدیریتی قرار خواهند گرفت.

به گفته وی، این طرح در 4 ماژول برنامه‌ریزی شده که نخستین ماژول آن در اسفند ماه 96 با حضور 20 نفر از منتخبین در استان مازندران و دومین ماژول در فروردین 97 در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم برگزار شد.

رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: پس از اتمام این طرح، برنامه ریزی های لازم به منظور توسعه کارکنان حوزه منابع انسانی شرکت‌های گاز استانی/ مناطق عملیاتی و شرکت‌های پالایش گاز صورت خواهد گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شرکت ملی گاز ایران، تاریخ انتشار 6 تیر 97، کدمطلب: 48216، www.nigc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
ا.ف75
طرح توسعه سرمایه‌های انسانی مدت‌هاست که در ایران عملی شده است و از مدت‌ها قبل در ذهن مسئولان در این زمینه وجود داشت امیدوارم که این طرح مانند طرح های قبلی که در این زمینه ها قرار به انجام آنها بود به فراموشی سپرده نشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین