پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
سرپرست شهرداری کرج در پیامی، 14 تیر روز شهرداری و دهیاری‌ها را به پرسنل این مجموعه و عموم شهروندان کرجی تبریک گفت.

شعار سال: محمدرضا احمدی‌نژاد ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات شبانه روزی پرسنل مجموعه مدیریت شهری، در پیامی 14 تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها را به تمام کارکنان این مجموعه و عموم مردم تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

نامگذاری 14 تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنمی است تا در این روز ضمن پاسداشت و تجلیل از اقدامات خادمان مردم در عرصه های مختلف مدیریت شهری به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این مجموعه به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان پرداخته شود.

ارایه خدمات عادلانه به عموم مردم از جمله ساکنین محلات کم برخوردار از مهم ترین اهداف و اقدامات شهرداری محسوب می شود که بی شک هم فکری و همراهی بیش از پیش شهروندان نقش موثری را در ارتقاء و بهبود این اهداف ایفا می کند.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به تمامی مدیران و کارکنان عرصه مدیریت شهری و روستایی از درگاه خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون خدمتگزاران این عرصه را آرزومند هستم.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 14 تیر 97، کد مطلب: 641276، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین