پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: بنابر احصاء صورت گرفته تاکنون 72 شرکت ثبت تهران را شناسایی کرده‌ایم که علی‌ر‌غم فعالیت در هرمزگان مالیات خود را در بیرون از استان واریز می‌نمایند.

شعار سال: به نقل از دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم بندرعباس در مجلس، حسین هاشمی‌تختی در مراسم بزرگداشت هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: امروز تصور حیات و آینده بشر بدون تامین اجتماعی تقریبا ناممکن بوده و از همین روست که این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مجموعه تامین اجتماعی، از مجموعه‌های سازمانی پویا در استان به شمار می‌رود، افزود: بی‌حاشیه‌ بودن و تمرکز بر امور مردم از جمله ویژگی‌های قابل تقدیر و تامل این مجموعه است کما اینکه این تشکیلات همواره به دور از سیاسی‌کاری، فعالیت خود را با هدف خدمت‌رسانی به مردم و بیمه‌شدگان انجام داده است.
نماینده مردم شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر با بیان اینکه تامین اجتماعی استان، خود را درگیر گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و حاشیه‌ای نکرده است، یادآور شد: این نشان از تدبیر و مدیریت خوب مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان دارد که ثمره آن شامل مردم می‌شود.
هاشمی‌تختی خواستار تسریع در پرداخت‌های بیمه‌شدگان و مشتریان تامین اجتماعی شد و افزود: آنگونه که احصاء شده است تاکنون 72 شرکت ثبت تهران را در استان شناسایی کرده‌ایم که با وجود اینکه تمامی تشکیلات فیزیکی و سخت‌افزاری آنها در استان فعال و مستقر است، مالیات و اموربیمه‌ای و حتی عوارض خود را در جایی غیر از استان هرمزگان انجام می‌دهند.
وی گفت: این در حالی است که این شرکت‌ها از زیرساخت‌های استان استفاده می‌کنند و استان در موارد بسیاری مشکلات آنها را ترفیع کرده و می‌کند.
نماینده مردم در بندرعباس، به اهمیت مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ در استان اشاره و افزود: تامین اجتماعی نیز به واسطه ارتباط با این مجموعه‌ها می‌تواند آنها را به سمت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی که بخشی از مسؤولیت اجتماعی آنهاست رهنمون سازد.
هاشمی تختی همچنین با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مراجعات به دفاتر نمایندگان استان مربوط به افرادی است که درخواست تامین هزینه درمان و دارو دارند، افزود: انتظار می‌رود شرایط و پوشش بیمه‌های تامین اجتماعی بیش از پیش بهبود و توسعه یابد تا شاهد کمتر شدن این فرم مشکلات باشیم.
وی اضافه کرد: در تامین بیمه‌های بیکاری نیز لازم است امور اداری و بروکراسی مربوطه با سرعت و سهولت بیشتری پیش برود.
هاشمی‌تختی در بخش پایانی سخنان خود افزود: با تمام محدودیت‌هایی که استکبار جهانی رقم زده است، اما هرمزگان همواره به عنوان استانی پویا و فعال در حوزه‌های تجاری، اشتغال و اقتصاد شناخته می‌شود.
وی از دو نماینده دیگر حوزه انتخابیه بندرعباس نیز به دلیل ایجاد فضای همدلی و پیگیری امور مردم قدردانی کرد و افزود: مجمع نمایندگان همکاری و هماهنگی خوبی را با سایر دستگاه‌های دولتی و استاندار هرمزگان دارد که این امر می‌تواند منجر به اتفاقات خوبی شود.
نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس همچنین گفت: به استاندار پیشنهاد داده‌ایم در باب امور مختلف، اختیارات بیشتری را از مرکز بگیرد تا بتوانیم با تصمیم‌گیری‌های کارآمدتر در استان، تاثیرات بیشتری بر روی اقتصاد ملی با توجه به ظرفیت‌های استان داشته باشیم.
وی اضافه کرد: این یک ایده است و می‌تواند موجب کارشناسی افراد صاحب‌نظر قرار گیرد اما آن چیزی که ما مطمئن هستیم این است که استان ظرفیت‌های بالایی دارد و می‌تواند علاوه بر تامین هزینه‌های عمرانی و جاری خود، سالانه درآمدهای قابل توجهی را نیز متوجه مرکز کند که این امر در صورت واگذاری اختیارات بیشتر به استان امکان‌پذیر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 25 تیر 96، کد مطلب: 13970425000147: www.hormozgan.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
این استکبار جهانی گفتن شما ایران را تا به الان به اینجا کشانده است ؛ چرا نباید با جهان تعامل سازنده ای داشته باشیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین