پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۰۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه به عملکرد نظارتی مجلس نمره قبولی نمی دهم ، گفت: متاسفانه مجلس درحوزه نظارت کارآمد و موثر نیست.

شعارسال: محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش مجلس، در خصوص چگونگی نحوه عملکرد نظارتی مجلس دهم در طول دوسال گذشته اظهار داشت: معاونت نظارت مجلس آمار های تفصیلی منتشر می کند که با رجوع به آن می توان از چگونگی عملکرد مجلس در حوزه نظارت با خبر شد.

وی افزود: نمایندگان تلاش زیادی می کنند اما از لحاظ نظارتی، نظارت کارآمد و موثری ندارند که به دلایل مختلفی این نظارت ها خیلی تاثیر گذار نیستند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه به عملکرد نظارتی مجلس نمره قبولی نمی دهم، گفت: متاسفانه مجلس دهم نظارت کارآمد و موثری ندارد.

شایان ذکر است طبق گزارشی که معاون نظارت مجلس در خرداد ماه سال جاری ازاقدامات نظارتی مجلس در حوزه‌های مختلف ارائه کرد، جمع بندی ها حاکی از این بود که عملکرد مجلس در انجام وظایف قانونی خود در این حوزه ضعیف بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری راه دانا ، تاریخ انتشار: 31 تیر 1397 ، کدخبر: 1389087 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
مجلس هر دوره داره از دوره بعدی بدتر میشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
مجلس فقط مجلس ششم که واقعا با خط مشی مردم همراه بوده است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
کی نمره ی قبولی داده که شما بخوای بدی؟
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
ا.ف75
این مجلسی که ما داریم میبینیم با هر رحی هم که کلشون موافقن فرداش به هر دلیلی که ما ازش خبر نداریم لغو میشه:)
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین