پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۴۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
او که به نظر می رسد اهداف سازمان متبوعش همچون کاهش هزینه و افزایش کیفیت را وارونه دنبال می کند، در روزگار دولت الکترونیک مهمترین افتخارش را افزایش شعب تامین اجتماعی می داند.

شعارسال: از تابستان ۹۱ که جمیل حق پرست توسط مرتضوی، قاضی پرحاشیه ای که بارها در خصوص حکم تصدی خود وی بر ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور ابهاماتی مطرح شده بود به ریاست سازمان تامین اجتماعی گیلان انتخاب شد تا کنون،براساس آمارها عملکرد قابل قبولی از او دیده نشده است.

حق پرست که به نظر می رسد اهداف سازمان متبوعش همچون کاهش هزینه و افزایش کیفیت را وارونه دنبال می کند، در روزگار دولت الکترونیک مهمترین افتخارش را افزایش شعب تامین اجتماعی می داند.

افزایش شعبی که برای حق پرست خوراک تبلیغانی خوبی بوده اما در عمل برای مراجعینی همچون بیمه شدگان سابق و کارفرمایان و…سرگردانی فراوانی به همراه داشته است.

سیاست افزایش شعب، افزایش هزینه هایی همچون تهیه ساختمان،تامین پرسنل، تضییع حق بیمه شده قبل و کارفرما و….را به دنبال دارد موردی که کاملا گویای ناآشنایی این مدیر با مدیریت نوین امروزه ست.

کاش این مدیر دوران احمدی نژاد همچون او عادت به سفر داشت و به صورت سر زده از شعب سازمان تامین اجتماعی دیدن می کرد تا از نزدیک شاهد نتایج درخشان افتخارات کارنامه اش می شد.

قاعدتا ارزیابی عملکرد هرمدیر و نتایج مثبت و ملموس مدیریتش میتواند یکی از دلایل ابقای او در یک سمت باشد اما به نظر می رسد با توجه به فقدان برنامه مدون و سیاستگذاری های غلط حق پرست شاید یکی از دلایل ابقای او در این سمت حمایت های پشت پرده برخی در استان و ارتباط صمیمانه اش از زمان تصدی بر ریاست سازمان تامین اجتماعی شهرستان یزد با رییس کل بیمه تامین اجتماعی کشور است که یک یزدی ست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گیلان بهتر نوین، تاریخ انتشار: 1مرداد1397 ، کدخبر: 24892: www.gilanbehtarnovin.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
ا.ف75
واقعا چه بلایی داره سر تامین اجتماعی میاد؟ تا کجا قراره تو بلاتکلیفی گیر کنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین