پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۸۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان مجلس با انتقاد از آمار بالای بازماندگان از تحصیل در این استان، بی‌توجهی به چنین موضوعی را تهدیدی برای امنیت کشور دانست.

شعارسال: علیم یارمحمدی با انتقاد از آمار روزافزون بازماندگان از تحصیل در استان سیستان و بلوچستان، گفت: متاسفانه دولت توجهی به این آمار نداشته و اقدام عملی در این راستا انجام نداده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی با وزارت آموزش و پرورش برای کمک به تحصیل این افراد، افزود: متاسفانه در مدیریت استان سیستان و بلوچستان عزمی برای هدایت افراد به تحصیل وجود ندارد.

یارمحمدی با تاکید بر اینکه بارها در خصوص بازماندگان از تحصیل به مسئولان هشدار داده شده است، تصریح کرد: دولت باید بداند که بی‌توجهی به این مهم تبعات بسیاری برای امنیت کشور به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ادامه بی‌توجهی به بازماندگان از تحصیل تعداد آن‌ها از مرز 20 هزار نفر نیز خواهد گذشت، گفت: رویه فعلی زیبنده نظام و کشور ما نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه آمار بالای بازماندگان از تحصیل لکه ننگی بر پیشانی دولت‌ها است، افزود: بازماندگان از تحصیل در آینده مشکلات عدیده‌ای را برای کشور ایجاد کرده و منافع ملی را تهدید خواهند کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در سال های اخیر به دلیل بی‌توجهی مسئولان آمار بازماندگان از تحصیل بیشتر شده از این رو لازم است دولت با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 2مرداد1397 ، کدخبر: 395270: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
کلا کشور داره به سمت پولی سازی های دانشگاهی پیش میره! هر دانشجویی هم که با این مشکل داره دارن می گیرنش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
فرار مغز ها از همین چیزا میاد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
واقعا وقتی انقدر امکانات برای تحصیل وجود نداره چه انتظاری از بچه های اینده هست م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین