پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۱۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
معاونت اجرایی هلدینگ آرین سرمایه که محصولات سبک میتسوبیشی و دی اس، محصولات نیمه سنگین جک ، لاستیک بریجستون و ماشین آلات سنگین ژاپنی را به بازار ارایه می کند، از افتتاح یکی دیگر از نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت خبر داد.
شعار سال: این نمایندگی با نام آرتان موتور آریایی با کد 1720 در کیلومتر نه جاده مخصوص کرج قرار دارد و جهت رفاه حال مشتریان این شرکت دیروز افتتاح شد.

در بخشی از این مراسم، کریس وارد، معاونت اجرایی هلدینگ آرین سرمایه به خبرنگاران گفت: صنعت خودروی ایران روزهای سختی را سپری می کند.در این شرایط ما نمی خواهیم که مشتریان خود را نگران کنیم و در مورد خدمات پس از فروش، فعالیتی جدی خواهیم داشت.نکته مهم و قابل بیان، ارتباط قوی شرکت ما با میتسوبیشی ژاپن است. میتسوبیشی کاملا در جریان مسائل پیش آمده در بازار خودروی ایران قرار دارد و از طریق شبکه خدمات پس از فروش و شبکه فروش،با نهایت توانش شرکت آرین موتور را پشتیبانی خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دنده 6، تاریخ 2 مرداد 97، کد مطلب: 80814: www.dande6.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
این شرکت به سرعت در ایران در حال محبوبیت است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
خداییش ینی ملت ما انقدر وضعشون خوبه؟ ما ندار ها چیکار کنیم یکم وضعمون خوب شه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین