پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ۱۲ واحد معدنی غیر فعال استان با اشتغالزایی مناسب به چرخه تولید بازگشتند.

شعار سال: ایرج حیدری در هجدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با تبریک فرارسیدن ایام میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع)، عنوان کرد: وجود بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در ایران اسلامی باعث خیر و برکت برای کشور می باشد.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات مستقر در بسیاری از واحد های تولیدی که هم اکنون در چرخه تولید نیستند از ارزش ریالی بالایی برخوردار است و سال ها طول می کشد این مجموعه ها دوباره احداث گردد و نیازمند صرف هزینه های سنگین نیز می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هرمزگان تصریح کرد: واحد های تولیدی، سیستم بانکی ، دستگاه های اجرایی و بازار به صورت زنجیر وار به یکدیگر وابسته هستند و در صورت خلل در کاری یک مجموعه کل سیستم تحت تاثیر قرار می گیرد.

وی گفت: بازگشت واحد های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید نیازمند همراهی و همکاری تمامی مجموعه هایی است که در این مقوله مهم دخیل هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم استاندار هرمزگان در کنار تلاش برای جذب سرمایه گذاران به استان فعال نمودن واحدهای تولیدی تعطیل، به حرکت در آوردن واحدهای تولیدی نیمه تعطیل، به ظرفیت رساندن واحد هایی که با ظرفیت پایین فعالیت می کنند و تقویت واحدهایی است که با ظرفیت کامل در چرخه تولید استان فعال هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هرمزگان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید همراهی و همکاری لازم را برای محقق شدن اهداف دکتر همتی نماینده عالی دولت و نظام در استان داشته باشند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به تلاش های استاندار هرمزگان برای احیاء واحد های تولیدی استان، گفت: با تلاش های استاندار هرمزگان و همراهی مجموعه مدیران، ۱۲ واحد معدنی تعطیل و غیر فعال استان که به سیستم بانکی بدهکار بودند به چرخه تولید و اشتغال استان بازگشتند .

وی افزود: با احیاء این واحد های معدنی برای ۱۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی گردید.

حیدری خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی هایی که با مدیریت استاندار هرمزگان در حال اجراست واحد های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان یکی پس از دیگری به چرخه تولید استان باز خواهند گشت که این امر نقش بسزایی در بهبود اشتغال استان خواهد داشت.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار هرمزگان اظهار داشت: با احیاء واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان به چرخه تولید پیش بینی می گردد به طور مستقیم برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی شود که این امر برای استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی گفت: در کنار تلاش های که برای احیاء واحد های تولیدی صورت می پذیرد جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی برای رونق تولید و اشتغال استان از سوی دکتر همتی استاندار محترم با جدیت در حال پیگیری است و جذب سرمایه گذاری در حوزه های مختلف گردشگری ، بازرگانی ، صنعتی و غیره از اهداف مهم ایشان است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 4 مرداد 97، کد مطلب: 4357713، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
امیدواریم حمایت های این چنینی از واحد های معدنی بیشتر از این توسعه یابد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین