پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
مسئول اداره امور بهره‌برداری معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از ذخیره یک میلیارد و 510 میلیون تنی معادن در این استان خبر داد و افزود: از 226 معدن در خراسان شمالی 106 مورد غیرفعال هستند.

شعار سال: مهدی مهدی زاده با اشاره به ظرفیت معادن خراسان شمالی گفت: ذخیره معادن کل استان یک میلیارد و 51 میلیون تن می‌باشد و استخراج اسمی معادن خراسان شمالی 11 میلیون و 210 هزار تن است.

مسئول اداره امور بهره‌برداری معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی بیان کرد: تعداد پروانه‌های صادرشده درون خراسان شمالی 226 پروانه بهره‌برداری است که از این تعداد 118 معدن فعال بوده و مشغول فعالیت و بهره‌برداری‌اند.

وی در پایان افزود: در شش ماهه نخست سال جاری پروانه هفت معدن صدور و تمدیدشده است که شروع به کارکرده و در امر استخراج و بهره‌برداری فعالیت می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 30 مهر 96، کد مطلب: 13960801000445، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین