پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در چارچوب فعالیت دولت یازدهم از اواخر سال 1394 تا پایان خرداد امسال یک میلیون و 512 هزار و 796 گرم طلا به ارزش 54 میلیون و 739 هزار و 666 دلار در قالب مصنوعات طلا از این استان صادر شده است.

شعار سالرضا شجاعی روز دوشنبه مصنوعات طلا را شامل النگو، گردنبند، دستبند، انگشتر، و گوشواره ذکر و بیان کرد: این اقلام توسط صنعتگران طلاساز خراسان رضوی تولید و توسط صادرکنندگان این استان به بازارهای هدف صادر شده اند.

وی افزود: این میزان صادرات در حالی است که در سال های 92 و 93 و پیش از آن هیچگونه صادرات طلا از خراسان رضوی صورت نگرفته بود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: عیار طلای صادره از خراسان رضوی 18 تا 24 می باشد که به کشورهای امارات و ترکیه صادر شده است.

وی گفت: هم اینک شش پروانه بهره برداری معدن طلا با وسعت 55 کیلومترمربع، تولید سالانه 222 هزار تن، ذخیره قطعی سه میلیون تن و اشتغال 186 نفر در شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور وجود دارد که از این تعداد تنها یک معدن غیرفعال است.

شجاعی افزود: همچنین پنج پروانه اکتشاف معدن طلا در این استان وجود دارد. این نقاط در شهرستان های تایباد و خواف واقع و مرحله تکمیلی اکتشاف را پشت سر می گذارند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 19 تیر 1394، کد مطلب: 82593344:www. irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
صادرات برای یک شهر یعنی ایجاد بازار های حارجی و تولید کار و افزایش سرمایه برای یک شهر که از جمله قدرت های اقتصادی یک شهر محسوب میشود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین