پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
مدیرکل امور روستایی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: حدود 20 درصد روستاهای استان با مشکل کم‌آبی مواجه هستند.

شعارسال: امیر خسروانی ، با اشاره به وجود 2515 روستای دارای سکنه در استان، گفت: خوشبختانه اکثر روستا از آب لوله کشی برخوردارند.

وی با بیان اینکه آب بسیاری از روستاها از طریق مجتمع های آبرسانی تامین می‌شود و یک مجتمع آب چندین روستا را تامین می‌کند، اظهار کرد: در فصول گرم سال با بالا رفتن مصرف آب ممکن است یک مجتمع آبرسانی توان تامین آب بعضی از روستاهای زیر مجموعه‌اش را نداشته باشد، در نتیجه ممکن است بعضی روستاها با قطعی آب مواجه شوند.

خسروانی افزود: آب برخی روستاها نیز توسط چاه تامین می‌شود که در فصل گرما با کاهش عمق آب احتمال اخلال در آبرسانی روستاها وجود دارد.

وی به مشکلات آبرسانی به روستاها در فصول گرم سال اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مشکل خاصی در بحث آبرسانی وجود ندارد و تنها در بعضی موارد که آب روستاها توسط چاه کم عمق تامین می‌شود، مشکل قطعی آب داریم.

مدیر کل امور روستایی استان تصریح کرد: در حال حاضر حدود 20 درصد از روستاهای استان با مشکل کم آبی مواجه‌اند.

وی از پیگیری رفع مشکل کم‌آبی این روستاها خبر داد و افزود: با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت آب و فاضلاب روستایی، آبرسانی سیار به این روستاها در حال انجام است.

خسروانی در ادامه به آبرسانی مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: مجتمع کوئیک که آبرسانی به روستاهای کوئیک را تامین می‌کند با مشکلاتی مواجه شد که با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکلات مرتفع شد.

این مسئول تصریح کرد: در شهرستان ثلاث باباجانی نیز حدود 10 روستا که قبل از زلزله مشکل آب داشتند کماکان با مشکل مواجه هستند و تلاش داریم با ایجاد شبکه‌های جدید مشکل کم‌آبی آنها را مرتفع کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:9مرداد1397 ، کدخبر: 97050904697: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
کل شهره ای کرمانشاه کم ابند چه برسه روستا ها م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین