پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
در تحولی جدید در سامانه طرح ترافیک، امکان دسترسی شهروندان به ساعت تردد روزانه خود فراهم شد.

شعار سال: شهروندان تهرانی که در سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir ثبت‌نام کرده‌اند، پس از این می‌توانند اطلاعات ترددهای خود را با ذکر تاریخ، ساعت، دقیقه و ثانیه در سایت مشاهده کنند.


کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت، به منوی «خودروهای تحت پوشش من» مراجعه کنند و در مقابل مشخصات هر خودرو، با کلیک بر روی گزینه «لیست تردد»، فهرست ترددهای روزانه خودرو را که توسط دوربین‌های طرح ترافیک ثبت شده است، مشاهده کنند.

در این فهرست، اولین و آخرین تردد هر خودرو (که مبنای محاسبه نرخ عوارض طرح ترافیک است) با اعلام دقیق زمان قابل مشاهده است و نرخ عوارض محاسبه‌شده برای هر روز نیز مشخص شده است.

کاربران همچنین می‌توانند در این فهرست ببینند که آیا هزینه عوارض آن روز با موفقیت از حساب ایشان کسر شده و یا آنکه به علت کسر موجودی، امکان کسر مبلغ وجود نداشته و لذا به حساب بدهی عوارض خودرو منظور شده است.

تراکنش‌های موفق با عبارت «پرداخت شده» به رنگ سبز قابل تشخیص است و تراکنش‌های ناموفق نیز با عبارت «عدم پرداخت» به رنگ قرمز متمایز شده است. دارندگان خودروها باید مبالغ تراکنش‌های ناموفق را که جمع آنها به عنوان بدهی خودرو اعلام شده است، به حساب خود در همین سایت شارژ کنند تا از جریمه‌های بعدی جلوگیری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 مرداد 97، کد مطلب: 1790176: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین