پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
معاون شهردار تهران دست از اقدامات تأمل برانگیز خود بر نمی‌دارد و این بار در طرح توزیع کارت بلیت مدت دار خبرنگاری بر خلاف نظر شورای شهر تهران عمل کرد.

شعارسال: معاونت حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران را باید پر حاشیه‌ترین معاونت شهرداری تهران دانست معاونتی که در رأس آن محسن پورسیدآقایی حضور دارد.

وی در طول این مدت برخوردهای تند و نامناسبی را با خبرنگاران داشته است و از کلمات نامناسبی برای خبرنگاران استفاده کرده است از کلماتی مانند خبرنگاران رانت خوار هستند.

پورسیدآقایی تنها کارش در این دوره اجرای طرح ترافیک جدید است که همین طرح نیز مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و مدیران شهری سابق قرار گرفته است و حتی وی نتواست طرح ترافیک جدید را هم به درستی انجام دهد.

وی که حاضر نیست به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد در خصوص حواشی طرح ترافیک هم اینگونه پاسخ می‌دهد: در این‌باره توضیح نمی‌دهم طبق مصوبه شورای ترافیک بوده و هر چه مصوبه بوده اجرایی شده است.

پورسیدآقایی در پاسخ به این پرسش که علیخانی رئیس کمیسیون شورای شهر اعلام کرده که یک ماه است که معاونت حمل و نقل ترافیک نامه زده شده که در خصوص چگونگی توزیع آرم طرح ترافیک توضیح دهند اما پاسخی از سوی شهرداری دریافت نشده است، گفت: نامه بیاید جواب هم می‌دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نامه نیامده است، گفت: نامه را به جای خودش جواب می‌دهم.

اینگونه پاسخ دادن پورسیدآقایی جای سوال و تعجب دارد و انتظار می‌رود که معاون آقای شهردار تغییری را در روند کاری خود و نحوه پاسخگویی خود ایجاد کند.

اعضای شورای شهر تهران در این دوره برای حمایت بیشتر از اهالی رسانه و خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت نکردند، قانونی را تصویب کردند که به موجب آن شهرداری باید به خبرنگارانی که مشمول دریافت مجوز طرح ترافیک نمی‌شوند و یا خودرو ندارند کارت بلیت رایگان یک ساله بدهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397 ، کدخبر: 1777265 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
این بنده خدا در خودش درمانده است، چه ضرورتی داشت که پست در شهرداری بهش دادند. بعد از حادثه قطار باید برای همیشه خداحافظی می کرد و کنار می رفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین