پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: امسال 260 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌ های آبخیزداری این استان اختصاص یافته است
شعارسال:مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: امسال 260 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌ های آبخیزداری این استان اختصاص یافته است.

علیرضا صحرایی پنجشنبه شب طی نشست خبری در سبزوار افزود: اجرای طرح های آبخوانداری و آبخیزداری از راهکارهای مقابله با کم آبی است و در این طرح ها شرایطی ایجاد شده که مردم نیز در آن مشارکت داشته باشند.
وی اظهار داشت: عملیات آبخیزداری سبب مدیریت و مهار روان آبها می شود و همچنین حجم آب قنات ‌هایی که در مجاورت این طرحها قرار دارد افزایش می یابد.
وی گفت: از مجموع عرصه های بیابانی خراسان رضوی یک میلیون و 576 هزار هکتار آن تحت تاثیر فرسایش بادی است و برای ساماندهی و جلوگیری از بحران 44 طرح بیابان زدایی در این کانون ها در دست اجراست.
صحرایی افزود: از مجموع پنج میلیون و 570 هزار هکتار عرصه بیابانی خراسان رضوی 170 هزار هکتار آن در شهرستان سبزوار است که برای مقابله با ریز گردها، کاشت گونه های طاق و سازگار در این عرصه ها انجام شده است.
از مجموع 11میلیون و 500 هزار هکتار مساحت خراسان رضوی هشت میلیون و 200 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار11مرداد97، کدخبر: 82989653، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین