پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
محمدعلی نجفی عصر یکشنبه در بازدید از پروژه اتوبان همت تا کرج، اظهار کرد: شاهد پیشرفت حدود ۸۹ درصدی در سه قطعه از این پروژه هستیم.
شعار سال: استاندار البرز پیشرفت فیزیکی پروژه امتداد اتوبان همت تا کرج را ۸۹ درصد اعلام کرد.

 محمدعلی نجفی عصر یکشنبه در بازدید از پروژه اتوبان همت تا کرج، اظهار کرد: شاهد پیشرفت حدود ۸۹ درصدی در سه قطعه از این پروژه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه تکمیل ادامه اتوبان همت با یک عزم و اراده‌ای ویژه دنبال می‌شود، گفت: مشکلات اقتصادی موجود خللی درروند پیشرفت این پروژه مهم نداشته است.

استاندار البرز با اشاره به مشکل ریزش تونل غربی، گفت: خوشبختانه این مشکل حل‌شده است و تونل شرقی نیز به‌زودی بازخواهد شد.

نجفی با اشاره به اهمیت این پروژه به لحاظ ملی بودن، گفت: در صورت بهره‌برداری از این پروژه بار بزرگی از ترافیک گرم‌دره کاسته و تردد مردم تسهیل می‌شود.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه در آینده نزدیک شاهد تکمیل این پروژه باشیم، گفت: ترافیک تبدیل به معضلی برای استان البرز شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1397، کدخبر: 4366786 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین