پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
محمدعلی نجفی در مراسم گشایش پروژه های هواشناسی استان که روز دوشنبه در محل اداره کل هواشناسی البرز با حضور رئیس سازمان هواشناسی کشور برگزار شد، افزود: بخش بزرگی از حوادث را می توان با سرمایه گذاری مناسب در حوزه های تحقیقاتی پیشگیری کرد.
شعار سال: استاندار البرز گفت: تغییرات دما در شهرستان های استان خساراتی را در بر داشته که می بایست جبران شود.
محمدعلی نجفی در مراسم گشایش پروژه های هواشناسی استان که روز دوشنبه در محل اداره کل هواشناسی البرز با حضور رئیس سازمان هواشناسی کشور برگزار شد، افزود: بخش بزرگی از حوادث را می توان با سرمایه گذاری مناسب در حوزه های تحقیقاتی پیشگیری کرد.

وی با ابراز خرسندی از گشایش 11 پروژه تحقیقاتی و خدمات اقلیم شناسی سازمان هواشناسی در البرز گفت:

این پروژه ها در پیشگیری از حوادث نقش اساسی دارند.

نجفی با اشاره به اینکه بهره برداری از چنین پروژه هایی، امید را در جامعه افزایش می دهد، ادامه داد: استان البرز در بخش مختلف تحقیقاتی، کشاورزی، محیط زیست و گردشگری، مدیریت پروژه ها و بحران دارای جایگاه ویژه ای در کشور است.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش و تحقیقات برای بهره وری بیشتر و صرفه جویی در مصارف، افزود:

البرز با خشکسالی تمام عیار درگیر است که باید کمربند همت را برای این امر محکم تر ببندیم .

نجفی عنوان کرد: باید تدابیر ویژه ای برای پیشگیری از گسترش خشکسالی ها اندیشید.

استاندار البرز گفت: در بحث آزادراه تهران -شمال در مسیر 33 کیلومتر از همت تا شهرستانک حدود یک هزار میلیارد تومان صرفه جویی در بنزین خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: با سرمایه گذاری های علمی و تحقیقاتی و اجرای اهداف پژوهش ها می توان بازگشت سرمایه و کاهش خسارات را طی بازه زمانی کوتاه، بر اساس پیش بینی و پیشگیری، تضمین کرد.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در چنین دیدارهایی همواره به تبیین جایگاه البرز در کشور پرداخته ام چراکه نگاه استانی به البرز، یک اشتباه بزرگ راهبردی محسوب می شود.

نجفی افزود: 35 میلیون تردد خودرو در تعطیلات نوروز نشان از اهمیت راه های البرز دارد و این حجم از ترددها بار سنگینی بردوش این استان است.

وی با اشاره به اینکه البرز روی ریل توسعه و پیشرفت با سرعت در حال حرکت است، خاطرنشان کرد: بخش مسافری فرودگاه پیام شهریور ماه امسال افتتاح می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 22 مرداد 1397، کدخبر: 740238 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ا.ف75
با چه اعتباری اخه؟ من حس میکنم کلا ما تو استان هامون در بخش مدیریت مالی اهم و فی الاهم نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین