پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۹۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس گفت: شرکت های پتروشیمی در قالب هلدینگ خلیج فارس از نظر ارزش، دانش، تجربه ، تجهیزات و امکانات از قابلیت رقابت با شرکت های توتال و شل برخوردار است.

شعار سال: مسعود حسنی روز سه شنبه در نشست رییسان اچ.اس.ایی شرکت های تابعه هلدینگ خلیچ فارس به میزبانی شرکت پتروشیمی پارس در شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد افزود: هلدینگ خلیج فارس تنها یک واحد نظارتی و کنترلی نیست بلکه بزرگی و اهمیت آن در ارزش آفرینی آن است.

وی یادآورشد: رویکرد یکپارچه بودن در برنامه و اطلاعات می تواند در نزدیک شدن به چشم اندازهای ترسیمی نقش عمده ای ایفا کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس اظهارداشت: علاوه بر تلاش برای حفظ کارکنان باید با بهره گیری از امکانات و تجهیزات لازم بتوانیم در برابر تحریم ها ایستادگی کنیم.

رئیس اچ.اس.ایی شرکت پتروشیمی پارس نیز گفت: با رعایت الزام ها و مقررات می توان شاهد کاهش و کنترل حوادث ناشی از کار بود.

محمود شریفی کیا افزود: پایه و اساس هر کار آموزش، شناخت کار و شناسایی خطرات کار است.

وی یادآورشد: دوره های آموزشی، ایمنی، آتش نشانی و محیط زیست بمنظور شناخت و کسب مهارت و مقابله با انواع حوادث بجد دنبال می شود.

رئیس اچ.اس.ایی شرکت پتروشیمی پارس اظهارداشت: در راستای برگزاری دوره های تئوری و عملی پارسال ۳۰ هزار و ۴۰ نفر ساعت آموزش تئوری و عملی برای همکاران و مدیران برگزار شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هر یک از شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه یک ایستگاه آتش نشانی با حداقل یک ماشین دارند و یک ایستگاه آتش نشانی به عنوان پشتیبان شرکت های منطقه فعالیت می کند.

رییس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: یک ایستگاه بزرگ ایمنی و آتش نشانی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در فاز دو عسلویه آماده بهره برداری است.

علیرضا نریمان نژاد افزود: در فاز دو عسلویه با مشارکت شرکت های پتروشیمی ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش ماشین آلات آتش نشانی نیاز است.

وی گفت: در ثبت سفارش خودروهای آتش نشانی مراودات سیاسی و بین المللی در نظر گرفته شود تا تامین خودرو و خدمات دهی و پشتیبانی از خودروها با مشکل روبرو نشود.

در این نشست شرکت های پتروشیی خوزستان، مبین و ایلام بعنوان شرکت های برتر حوزه محیط زیست معرفی شدند.

نشست رییسان اچ.اس.ایی شرکت های پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس چهارشنبه به میزبانی شرکت عملیاتی غیر صنعتی پازارگاد درعسلویه در حال برگزاری است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار 10 مرداد 97، کد مطلب: 3204، www.naftiha.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
واقعا هم داره! هر ایرانی که این رو باور نکنه خائن به کشورشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
اگه واقعا داشته باشه و بهشون اعتماد نکنیم خیانت به هزاران سال تاریخ این کشور کردیم
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین