پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
گفته می شود از اوایل هفته جاری در هلدینگ خلیج فارس غوغایی برپا شده است. بلوائی که از ارسال یک ایمیل برای تمامی کارکنان ستاد خبر می‌داد. این ایمیل ناشناس که برای ایمیل اداری تمامی کارکنان ارسال شده بود.

شعار سال: گفته می شود از اوایل هفته جاری در هلدینگ خلیج فارس غوغایی برپا شده است. بلوائی که از ارسال یک ایمیل برای تمامی کارکنان ستاد خبر می‌داد. این ایمیل ناشناس که برای ایمیل اداری تمامی کارکنان ارسال شده بود جدول کاملی از حقوق و پاداش های نجومی دریافتی توسط تعدادی از مدیران همکار ربیعی را نشان می‌دهد. لیستی که پیگیری‌های "نفتی‌ها" نشان داد ظاهرا مربوط به حقوق مهرماه ۱۳۹۷ آنان بوده است.
دراین لیست نام برخی از مدیران نزدیک به ربیعی به چشم می‌خورد که همگی حقوق چند ده میلیونی در ماه را به بهانه دریافت مزایایی مختلف دریافت کرده اند.
شنیده ها حاکی از آن بود که ظاهرا تا روز دوشنبه تمام سیستم ارتباطی و اینترنتی کارکنان را کاملا از دسترس خارج کرده بودند تا بتوانند ایمیل ارسالی را در تمام ایمیل های اداری کارکنان حذف کنند.
در سند منتشر شده پنج پاداش شامل یک پاداش ۱۵ روزه حقوق، کارانه، پاداش مجمع عمومی برگزار شده، هزینه سفر و همچنین نفت کارت به چشم می‌خورد.
این اسناد منتشر شده در حالی است که قطع مزایای کارکنان پیمانکار شاغل در این شرکت، پاداش‌هائی که به مناسبت های ملی و مذهبی به کارکنان پرداخت می‌شد و در زمان نژادسلیم مدیرعامل سابق این شرکت همه نیروهای شاغل در آن شرکت را شامل می‌شد پس از حضور ربیعی در این هلدینگ کاملا قطع شده است.
دراین بین در کنار این اسناد نامه ای به نقل از تعدادی از کارکنان هلدینگ خلیج فارس نیز به چشم می‌خورد. نامه ای که سراسر گلایه از عملکرد ربیعی و یارانش دراین هلدینگ است و از نگرانی کارکنانی می‌گوید که هلدینگ را خانواده خود دانسته و سال های سال در آن خدمت کرده اند و امروز نسبت به آینده و سرنوشت آن ابراز نگرانی می‌کنند.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نفتی ها، تاریخ 11 دی 97، کد مطلب: 4686:www.naftiha.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین