پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
سخنگوی حزب مردم سالاری گفت: دولت و نمایندگان مجلس دهم برای پیشبرد مشکلات مردم باید تعامل سازنده‌ای با یکدیگر داشته باشند.

شعارسال: میرزا بابا مطهری‌نژاد سخنگوی حزب مردم سالاری درباره اینکه مجلس دهم چه رویکردهایی باید داشته باشد اظهار کرد: بدون شک داشتن تعامل مثبت و دو سویه میان مجلس دهم و دولت می‌تواند در جهت حل بسیاری از مشکلات جاری کشور تاثیر گذار باشداز این رو نمایندگان مجلس دهم تعامل با دولت را باید در دستور کاری خود قرار دهند.

وی افزود: توجه به وضعیت معیشت و اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت تحقق مطالبات مردم بدون شک از مهمترین رویکردهایی است که در مجلس دهم باید مد نظر قرارگیرد.

سخنگوی حزب مردم سالاری تاکید کرد: تصویب قوانینی در چارچوب استفاده از ظرفیت نیروهای جوان برای حضور در عرصه کاری کشور و نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از مهمترین موضوعاتی است که در مجلس آینده باید در اولویت کاری متناسب مورد بررسی قرار بگیرد.

مطهری‌نژاد خاطرنشان کرد: مردم بدون شک از نمایندگان خود درخواست خواهند کرد که نسبت به وعده‌هایی که داده‌اند وارد عمل شوند از این رو نمایندگان راه یافته به مجلس دهم نیز بهتر است در این راستا به بهترین شکل ممکن وارد عمل شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 29فروردین1395، کدخبر: 149033: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین