پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: ضریب اشغال صندلی قطار در مسیرهای مشهد- تهران، حومه مشهد و مشهد به 25 شهر و مرکز استان، طی چهار ماهه نخست امسال حدود 15 درصد افزایش داشته است.

شعار سال: محمدهادی ضیایی مهر افزود: در این مدت شاهد رشد 16درصدی ضریب اشغال قطارهای مسافری در مسیر ریلی تهران - مشهد نسبت به مدت مشابه پارسال بودیم به طوری که در بازه مزبور متوسط ضریب اشغال قطارهای مسافری به بیش از 78 درصد رسید.
وی گفت: میانگین ضریب اشغال قطارهای مسافری کمربندی یا قطارهای مسافری از مشهد به سایر شهرهای کشور به جز تهران و مسیرهای حومه مشهد، نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 18 درصدی داشت و به بیش از 81 درصد افزایش یافته است.
ضیایی مهر افزود: ضریب اشغال قطارهای مسافری حومه ای نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است .
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: در چهار ماهه نخست امسال راه آهن خراسان با جابه جایی بیش از چهار میلیون و 500 هزار نفر از زائران و مسافران حضرت ثامن الحجج(ع) موفق به کسب رتبه نخست کشور در جابه جایی ریلی مسافر شده است.
وی خاطرنشان کرد: این جابه جایی از 27 شهر و مرکز استان در مسیرهای منتهی به مشهد به صورت ورودی و خروجی انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 20 درصدی داشته است .
رفت و آمد 60 درصد قطارها به ایستگاه راه آهن مشهد از تهران و بقیه از 26 شهر و مرکز استان کشور صورت می گیرد.
پارسال 24 میلیون و 500 هزار مسافر از طریق خطوط راه آهن در ایران جا به جا شدند که نیمی از این مسافران در مسیر خراسان رضوی و مشهد رفت و آمد کرده اند.
12
درصد از مجموع 12 هزار و 500 کیلومتر خطوط شبکه ریلی کشور معادل هزار و 500 کیلومتر در خراسان رضوی قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 22 مرداد 97، کد مطلب: 82999791:www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ا.ف75
مشهد یکی از شهر هایی هست که به دلیل مسافر های زیاد و پایه های گردشگری ای که داره میتونه به راحتی در این زمینه بیکاری رو به حداقل برسونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین