پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از حضور پررنگ این سازمان در نمایشگاه ستاد کنگره شهدای استان، خبر داد.

شعار سال: سیدمجید موسوی در جلسه ستاد کنگره شهدای سازمان جهاد کشاورزی البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: این سازمان در نمایشگاهی که به مناسبت برگزاری کنگره شهدای استان البرز در 31 شهریور ماه سالجاری افتتاح می شود، حضوری پر رنگ و فعال خواهد داشت.

وی افزود: غرفه های این سازمان شامل فعالیت های پشتیبانی جنگ جهاد و فعالیت های بخش کشاورزی استان البرز است که در قالب 21 غرفه طراحی و در معرض دید عموم قرار می گیرد.

موسوی یادآور شد: ما هرچه برای پاسداشت و گرامیداشت این عزیزان، تلاش کنیم در مقابل ایثار و فداکاری شهدای عزیز نا چیز است لذا تمامی همکاران و دست اندر کاران این برنامه در برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم جدیت به خرج داده و تلاش کنند.

وی تصریح کرد: قبل از افتتاح و شروع به کار نمایشگاه، برنامه دیدار با خانواده های معظم شهدای جهاد کشاورزی استان البرز در دستورکار این سازمان قرار دارد و در این دیدارها از خانواده های معظم شهدا، تجلیل به عمل خواهد آمد.

موسوی ادامه داد: همچنین تهیه کتابچه ای از وصیت نامه و خاطرات 58 تن از شهدای جهاد کشاورزی از دیگر فعالیت هایی است که شروع شده و در زمان افتتاح نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کد مطلب: 657166، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
ای کاش کمی هم نهاد های وابسته هوای این جهاد کشاورزی رو داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین