پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت: بادستور مقامات قضائی کار توزیع اقلام احتکاری در استان کرمان آغاز شده است.

شعار سال: دادخدا سالاری با اشاره به فک پلمب انبار‌های احتکار کالا در کرمان اظهار داشت: این کالا‌ها در فاصله زمانی کمتر از ده روز از زمان کشف، با هدف تنظیم بازار و رفع نیاز‌های مردم به بازار تزریق شده اند.

وی در خصوص شیوه توزیع اقلام اساسی مردم گفت: پس از فک انبار‌ها با حکم ونظارت مقام قضائی، اقلام در محل‌هایی که از قبل توسط سازمان صنعت، معدن وتجارت مشخص شده است با نظارت مقام قضائی، پلیس وتعزیرات به فروش می‌رسد.

دادستان کرمان با بیان اینکه هیچ محدودیت خاصی در فروش اقلام نداریم، اعلام کرد: شهروندان کرمانی می‌توانند برای خرید لوازم خانگی (برقی) و سرمایش و گرمایشی به چهار راه نیکزاد واقع در بزرگراه یادگار امام (ره) (اتحادیه تعاونی) مراجعه کنند.

سالاری با اشاره به اینکه ما بقی کالا‌های اساسی مردم در فروشگاه‌های مورد تایید توزیع خواهد شد، بیان کرد:طی جلسات متعددی که برگزار شد، دغدغه اصلی این است که این اقلام در اختیار نیازمندان واقعی قرار گفته و جلوی سوء استفاده‌های بعدی گرفته شود.

وی در پایان ابراز امیداوری کرد: با ادامه بحث مبارزه با احتکار و اخلال گران نظام اقتصادی و توزیع این اقلام در بین شهروندان بازار به تعادل مطلوب برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 26مرداد 97، کدمطلب: 445004، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
ا.ف75
واقعا خداروشکر! حس میکنم که یک عزمی در زمینه برخورد با فساد های مالی و اقتصادی در کل کشور داره به وجود میاد و توسط مردم هم لمس شدنیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین