پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۵۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز گفت: در پی مراجعه عوامل اجرایی شهرداری اهواز برای رفع تصرف، زمین‌خواران به عوامل اجرایی حمله‌ور شده و ‌روی لودر و سرنشینان آن بنزین ریخته و آن را آتش زدند.

شعار سال: دانیال سبزعلی‌زاده اظهار داشت: عوامل اجرایی شهرداری اهواز ساعت 17 روز گذشته برای رفع تصرف از یک ملک در منطقه 3 اهواز عازم منطقه فرهنگیان شدند.

وی در ادامه افزود: در این عملیات زمین خواران به عوامل اجرایی حمله‌ور شده و برروی لودر و سرنشینان آن بنزین ریخته و آن را آتش زدند.

مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز گفت: در این حادثه دو سرنشین لودر به نام عباس خمیسی و ایمان عیدی‌وندی دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

وی تصریح کرد: طبق گفته پزشکان راننده لودر دچار 30 درصد سوختگی شده و عیدی‌وندی، از عوامل اجرایی شهرداری اهواز دچار 40 درصد سوختگی شدند.

سبزعلی‌زاده عنوان کرد: فرد متصرف پس از آتش زدن لودر و سرنشینان آن به سمت شهرداری منطقه 3 اهواز حمله ور شده و با کندن در ورودی شهرداری آن منطقه را آتش زد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26مرداد 97، کدمطلب: 1804398، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
ینی این همه مملکت بی در و پیکر شده؟ این همه ظلم اون هم در روز روشن! این ها به کجا وصلن که این همه یاغی بازی در میارن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
چقدر وقیحانه نقض قانون انجام میدن طلب کارم هستن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین