پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

شعار سال: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

 متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

بنا به پیشنهاد فرمانده کل آجا و نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.

اهتمام به تربیت و بکارگیری مدبرانه خلبانان ورزیده و تجهیزات با توسعه نهضت قطعه‌سازی، به‌روزداری آموزش‌ها توأم با انتقال دانش علمی و فنی به قشر جوان، ارتقاء توان و آمادگی‌های رزم، و تعالی معنوی و بصیرتی و توجه به نیازهای معیشتی کارکنان با رویکرد ساخت نیروی هوایی تراز نظام و انقلاب اسلامی، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های ذی‌ربط لشکری و کشوری مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ی امیر سرتیپ حسن شاه‌صفی در دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.

سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۲۸ مرداد ۱۳۹۷»

فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش را بیشتر بشناسید

امیر نصیرزاده در سال ۱۳۴۳ در شهرستان سراب استان آذربایجان شرقی متولد شد. وی دوران تحصیلات متوسطه خود را در تهران گذراند و در سال ۱۳۶۱ وارد نیروی هوایی ارتش شد.

نصیرزاده پس از طی دوره های آموزشی در ایران و پاکستان و فارغ التحصیلی از دانشکده خلبانی به گردان تاکتیکی هواپیمای F-۱۴ پیوست و در دوران دفاع مقدس نیز در مأموریت های مختلفی شرکت کرد.

در سوابق فرمانده جدید نیروی هوایی سمت هایی چون وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، مدیریت جنگال معاونت عملیات نهاجا، معاونت اطلاعات نیروی هوایی، ریاست ستاد و معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی و جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش به چشم می خورد.

وی در سال ۱۳۹۱ از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپ تمامی نائل آمد.

امیرنصیرزاده پیش از انتصاب به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عهده دار مسئولیت معاونت طرح و برنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار 28مرداد 97، کدمطلب: 97052815101، www.isna.ir

سایت شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار28مرداد97، کدمطلب: 4379387، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
ا.ف75
واقعا ایشون لایق این جایگاه هستن و همیشه خوب کار کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین