پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۱۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر دفاع عنوان کرد که در حوزه صنایع موشکی 10 سال از کشورهای منطقه جلوتر هستیم.

شعار سال : حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در این جلسه امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالرزو صنایع دفاعی گزارشی را از آخرین پیشرفت‌های صنعت دفاعی کشور به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: وزیر دفاع بشارت‌های خوبی را از پیشرفت‌های حوزه دفاعی در تولید و ساخت تجهیزات و انواع پرنده‌ها، حوزه موشکی و بخش زرهی و دیگر ادوات مورد نیاز نیروهای مسلح داد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امیر حاتمی گفت که ما در حوزه موشکی حداقل 10 سال از دیگر کشورهای منطقه که مسائل موشکی را دنبال می‌کنند جلوتر هستیم و نکته دیگر اینکه جمهوری اسلامی ایران خود تولیدکننده صنایع موشکی است در حالی که کشورهای دیگر منطقه خریدار و واردکننده نیازهای تسلیحاتی و به ویژه در حوزه موشکی هستند.

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: بخش غیرنظامی کشور نیز از بخش نظامی و دفاعی ما یاد بگیرد و در زمینه تولید موانع توسط دولت برداشته شود تا تولیدکنندگان بتوانند با بکارگیری ظرفیت‌ها بتوانند کالاهای مرغوبی را برای کشور تولید کنند و کشور را به شرایط مطلوب‌تری برسانند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 29 مرداد 1397 ، کدخبر: 13970529000188 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
کافی نیست سردار. از جهان و مرز فناوری چقدر فاصله دارید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
مردم تو مشکلات اقتصادی دارن غلط میزنن چه فایده داره
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین