پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
گروه پژوهشی مطالعات زنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نشست نگاهی تحلیلی به دیدگاه های فخر رازی درباره زنان را برگزار می کند.

شعارسال: گروه پژوهشی مطالعات زنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نشست نگاهی تحلیلی به دیدگاه های فخر رازی درباره زنان را با سخنرانی اعظم قاسمی برگزار می کند.

در عصر حاضر برخی از احکام فقهی موجود در خصوص زنان چالش هایی را برانگیخته است. فقه به عنوان علمی که از علوم متفاوت- و مهم ترین آن علم کلام- ارتزاق می کند، بدون تجدید نظر در مبانی کلامی نمی تواند به اجتهادی پویا در این خصوص دست یابد. بر این اساس بازخوانی و تحلیل و نقد آراء متکلمان در این موضوع می تواند راهگشا باشد. تحلیل دیدگاه های فخر رازی در خصوص زنان می تواند یک نوع طرز تفکر مهم در جامعه ی اسلامی را معرفی کند و راه را برای نقد و ارزیابی باز بگذارد.

این نشست یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل سالن اندیشه واقع در بزرگراه کردستان،خیابان ایرانشناسی (۶۴)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، برگزار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31فروردین1395، کدخبر: 3602809: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین