پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۴۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
ساعت کار شعبه‌های بانک پاسارگاد با هدف ارتقای بهره‌وری، پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریان و در جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی تغییر کرد.
شعار سال: ساعت کار شعبه‌های بانک پاسارگاد با هدف ارتقای بهره‌وری، پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریان و در جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی تغییر کرد.

 کلیه‌ شعبه‌های بانک از ابتدای شهریورماه تا پایان سال جاری در تمامی استان‌ها به جز بوشهر و خوزستان و همچنین شعبه‌های قشم و کیش، از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۷:3۰ تا14:30 و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۷:30 تا ۱۲:۳۰ آماده‌ خدمت به مشتریان گرامی هستند.

همچنین از ابتدای شهریور ماه تا اطلاع ثانوی، مشتریان عزیز می‌توانند در شعبه‌های بوشهر و خوزستان، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:30 تا 13 و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 7:00 تا 12:30 از خدمات بانک برخوردار شوند.

مشتریان شعبه قشم نیز، می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:00 تا 13:30 و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 7:00 تا 12:30 به این شعبه مراجعه کنند. شعبه کیش نیز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 15:30 و پنج‌شنبه از ساعت 7:30 تا 12:30 آماده‌ خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است.

هم‌میهنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع‌رسانی و مشاوره بانک‌پاسارگاد به شماره تلفن ۸۲۸۹۰ تماس بگیرند.

تغییر ساعت کار شعبه‌های بانک پاسارگاد در سراسر کشور

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روابط عمومی بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار 30 مرداد 97، کدخبر: 710، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
این که مثل همه بانک ها است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین