پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تحولات سال‌های اخیر شهر قزوین را نباید فقط در بعد عمرانی یا خدماتی خلاصه کرد بلکه یکی از مهم‌ترین تحولاتی که در این شهر به وضوح دیده می‌شود، تغییر نگرش مدیریت شهری در اداره شهر است که ارزشمند است.
شعارسال : محمدی در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح نخبگان و بلوار شهید قدرت‌اله چگینی (شرق ملاصدرا) در شب گذشته که با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال با حضور مسوولان استانی و شهری برگزار شد، با تشکر از عوامل اجرایی این پروژه افزود: خوشحال هستم که با همدلی و همفکری بین عوامل اجرایی تقاطع غیرهمسطح نخبگان و بلوار شهید قدرت‌اله چگینی (شرق ملاصدرا) به بهره‌برداری رسیده است.

محمدی افزود: تغییر نگرش مدیریت شهری برای توسعه و آبادانی این شهر و اجرای پروژه‌های شاخص ستودنی است.

وی تصریح کرد: از اینکه مدیریت شهری از اجرای پروژه‌های سطحی و خرد به سمت اجرای پروژه‌های شاخص و ماندگار حرکت کرده برای ما بسیار مهم است و این تغییر نگرش قابل تقدیر است.

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: تولید ثروت و اجرای پروژه‌های شاخص با مشارکت بخش خصوصی از سوی شهرداری قزوین توسعه و آبادانی این شهر را سرعت بخشیده است و اینجای خوشحالی دارد.

وی اظهار کرد: اگر فردی بعد از چند سال وارد شهر قزوین شود کاملا متوجه توسعه شهر خواهد بود و این ارزشمند است.

این مقام مسوول ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح نخبگان که ورودی شهر قزوین است و چشم انداز خوبی دارد در جذب گردشگر به این شهر تاثیرگذار خواهد بود.

محمدی گفت: تعریف یک مجموعه برای احداث فضاهای تفریحی، گردشگری و هتل و همچنین توجه به توسعه زیرساخت‌های شهر از سوی مدیرت شهری قطعا در توسعه شهر و رونق گردشگری موثر خواهد بود و آینده خوبی شهر قزوین خواهد داشت.

وی تاکید کرد: امیدوارم با مشارکت بخش خصوصی توسعه و ساماندهی امامزاده حسین (ع) به زودی به پایان برسد و موفقیت دیگر برای این شهر به ثبت برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت ایلنا ، تاریخ انتشار پنجشنبه 23 مهر 1394 ، کد مطلب : 313661 : www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین