پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
معاون برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری شهرداری قزوین گفت: دستاوردهای اقتصادی رونق گردشگری سهم قابل توجهی در رونق اقتصادی ملی و شهری ایفا می‌کند، شهرهایی مانند قزوین که استعداد و ظرفیت بالایی در جذب گردشگر داشته جایگاه ویژه‌‌ای در این امر دارند.
شعارسال: علیرضا خزائی در قزوین، اظهار داشت: رونق گردشگری به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارهای تعاملات و تعادلات اجتماعی در پیشرفت و توسعه استان در مقیاس ملی و شهری مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد که در همین راستا این سازمان به دنبال رونق گردشگری در استان قزوین است.

وی افزود: دستاوردهای اقتصادی رونق گردشگری سهم قابل توجهی در رونق اقتصادی ملی و شهری ایفا می‌کند، شهرهایی مانند قزوین که استعداد و ظرفیت بالایی در جذب گردشگر داشته جایگاه ویژه‌‌ای در این امر دارند.

خزائی بیان کرد: همچنین تمام دستگاه‌ها باید نسبت به برنامه‌ریزی و به کارگیری ساز و کارهای مناسب برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر، ارتقای فرهنگ گردشگری و ارائه خدمات و تسهیلات مناسب به گردشگران اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری شهرداری قزوین گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین به عنوان یک نهاد مردمی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در رونق صنعت گردشگری داشته باشد و بی تردید با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود توانایی تحقق اهداف توسعه پایدار گردشگری را دارد.

وی با اشاره به اینکه مراکز شهری به علت دارا بودن جاذبه‌های زیاد فرهنگی و تاریخی از مقاصد مهم برای گردشگران داخلی وخارجی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، ترویج ویژگی‌های فرهنگی جامعه میزان جلب مشارکت مدیران در زمینه رونق گردشگری از مهم‌ترین سیاست‌های رونق این صنعت به شمار می‌رود.

خزائی عنوان کرد: شهرداری مکلف به انجام امور مربوط به حفاظت از بافت تاریخی شهر قزوین، حفظ ابنیه و آثار باستانی است که سایر دستگاه‌های مربوط نیز باید تعامل مطلوبی داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 1247843 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین