پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۸۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تقدیر و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نباید به مناسبت های خاص محدود شود گفت: تقدیرها نباید فقظ مناسبی بلکه باید موضوعی باشد.

شعار سال:  دکتر محمدرضا خباز دوشنبه شب در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان گفت: بزرگداشت این هفته امسال حساس تر از هر سال دیگر است زیرا آمریکا اعلام کرده که در تلاش است تا ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب را نبینند، اما مردم ما امسال هم با شکوه تر از هر سال دفاع مقدس را گرامی می دارند.

وی افزود: برنامه های هفته دولت، هفته دفاع مقدس و دهه فجر امسال باید با شکوه تر برگزار شود و البته باید تلاش کنیم حضور مردم دراین برنامه ها بیش از پیش باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه حمله نظامی به ایران هرگز اتفاق نمی افتد گفت: مسئله مهم در زمان کنون، جنگ اقتصادی است زیرا بدخواهان، از جنگ نظامی ناامید شده اند اما از جنگ اقتصادی ناامید نشده اند و تلاش دارند تا در این حوزه به کشور ضربه بزنند.

خباز اظهار داشت: در این زمینه باید تلاش کنیم اقتصاد کشور مقاوم شود و با فراهم کردن حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی، اهداف اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی برای سرمایه گذاری باید احساس امنیت داشته باشد و البته این احساس می توند با هم افزایی و تعامل ایجاد شود.

استاندار خراسان شمالی، در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ ما، جنگ کاملا نابرابر و به نوعی بین المللی بود زیرا رزمندگان ما در برابر توان 48 کشور و تجهیزات و تسلیحات نظامی آنان مقابله کردند.

وی با بیان اینکه باید بیش از پیش یاد این ایثار و ارزش ها را گرامی بداریم افزود: این اقدام یک سرمایه گزاری معنوی است و آثار مثبت آن به خود ما و جامعه ما باز می گردد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر حفظ و حمایت از جایگاه خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان گفت: در سایر کشورها و جوامع، بها و احترام ویژه ای برای کسانی که کشورشان را از تاخت و تازها نجات داده، قائل هستند و ما نیز باید ارزش آنان را ارج بگذاریم.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 30 مرداد 97، کد مطلب: 743797، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
واقعا این عزیزان نباید تنها گذاشته بشن! این ها جون خودشون رو در طبق اخلاص گذاشتن برای ارامش الانمون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
در اینکه بعضی هاشون با خلوص نیت از جونشون گذشتن شکی نیست و قابل ستایشه و باید با احترام برخورد بشه با خانواده هاشون ولی این حقیقت که خیلی داره به خانواده هاشون بها داده میشه رو نمیشه انکار کرد هرچیزی ی حدی داره
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
1
0
خداروشکر تکریم از ایثارگران در کشور ما به خوبی انجام میشه ولی از لحاظ مشاوره ای باید بیشتر حمایت بشن.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین