پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
معاون فرماندار اردبیل خواستار توسعه اشتغال با رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های متولی، بانک‌های عامل و موسسات مالی استان و شهرستان شد.

شعار سال: به نقل از فرمانداری اردبیل، رحیم افلاکی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اردبیل اشتغال را دغدغه جدی مسئولان استانی عنوان کرد.

وی افزود: بر اساس دیدگاه مسئولان عالی استان دستگاه متولی صادر کننده مجوز تولید و اشتغال خود مالک فرایند است و در نتیجه انتظار می رود دستگاه ها تا حصول نتیجه مطلوب برای اشتغال زایی پروژه را نظارت کنند.

به گفته معاون فرماندار اردبیل از محل توزیع اعتبارات اشتغال زایی مشاغل خانگی و با معرفی دستگاه های ذیربط در شش ماهه سال اول جاری برای هزار و ۹۷ نفر شغل ایجاد شده است.

افلاکی با اشاره به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی و تاثیر آن در اقتصاد خانواده ها اضافه کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی با تدبیر رهبری اعلام شده است.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و اقتصادی که جهت اشتغال و جذب سرمایه گذار وظیفه ذاتی دارند باید برای تحقق این امر همت و جدیت بیشتری معمول دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت مهر ، تاریخ انتشار 22 مهر 1394،کد مطلب:2940839:  www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین