پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۵۱۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
اسماعیل غلامی گفت نمایندگانی که پای نامه استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی را امضا کرده‌اند باید تا به آخر پای امضای خود ایستادگی می‌کرده‌اند و افزود که نمایندگانی که امضای خود را پس گرفته‌‎اند در بروز چالش‌ها با وزیر اقتصاد مقصر هستند و مشکلات فعلی کشور ناشی ازضعف عملکرد در مدیریت داخلی است.

شعارسال: معاون سابق آماده سازی سازمان خصوصی سازی گفت که در راستای عمل به قانون و با هدف خصوصی سازی در یکسال اخیر، هیچ شرکت بزرگی وارد بورس نشده و حتی کشف قیمت هم نشده است.

اسماعیل غلامی خبر داد که برخی از شرکت‌های موجود در فهرست واگذاری‌ها، از لیست واگذاری حذف شده‌اند و به طور معمول شرکت‌های دولتی در حین واگذاری با مقاومت‌های بسیاری مواجه می‌شوند، بنابراین پرسش مهم اینجا است که چرا کرباسیان اقدام خاصی برای واگذاری شرکتها نکرد!

به گفته وی نیمی از سهم سیاست‌های کل اقتصاد کشور در دست وزارت اقتصاد بوده، بنابراین سهم کرباسیان در بروز چالش های یکسال اخیر اقتصاد کشور دستکم 80 درصد بوده و افزود که وزیر فعلی امور اقتصادی و دارایی وقتی نمی تواند فعالیت کند باید هر چه سریعتر کناره گیری می کرد.

غلامی،نمره عملکرد کرباسیان در یکسال اخیر را در نهایت عدد 10 دانست و گفت که کرباسیان در یکسال اخیر هیچ سیاست جدیدی از خود بروز نداده و به گفته او بود و نبود کرباسیان درمقام وزارت، هیچ فرقی نداشته و وضع اقتصاد کشور مگراز این هم بد ترمی شود؟

معاون سابق آماده سازی سازمان خصوصی سازی مدعی شدکه کرباسیان، وزیرضعیفی بوده و توجهی به هشدار کارشناسان برای بروز تورم نداشت چرا که مثل روز روشن بود که تورم در راه است.

وی،با بیان اینکه اگر کرباسیان برای ماندن در مقام وزارت با نمایندگان مجلس لابی کند، پس مجلس هم در این راستا مقصر است توضیح داد که همین لابی‌ها ما را بدبخت کرده و نمایندگان مجلس هم در بروز مشکلات فعلی اقتصاد کشور مقصر هستند.

غلامی تاکید کرد: نمایندگانی که پای نامه استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی را امضا کرده‌اند باید تا به آخر پای امضای خود ایستادگی می‌کرده‌اند و  افزود که نمایندگانی که امضای خود را پس گرفته انددر بروز چالش‌ها با وزیر اقتصاد مقصر هستند و مشکلات فعلی کشور ناشی ازضعف عملکرد در مدیریت داخلی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 3شهریور1397 ، کدخبر: 2113287: www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
0
ا.ف75
واقعا اینکه یک نفر رو این همه مقصر جلوه بدیم نشون میده که خود اون فرد توش نقش داشته اصلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین