پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۹۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
معاون وزیر نیرو گفت: مدیریت تأمین و مدیریت تقاضا دو محور اصلی برنامه های ما برای پوشش پیک برق سال ۹۸ است و امیدوارم با اجرای دقیق برنامه ها، در تابستان ۹۸ شاهد بروز خاموشی نباشیم.
شعارسال: همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی اظهار داشت: پیک تابستان را در سال 97 پشت سر گذاشتیم و بنابر بررسی های صورت گرفته، با توجه به کاهش دما، در روزهای باقی مانده از تابستان دیگر شاهد افزایش مصرف به بیش از 55 هزار مگاوات نخواهیم بود.

وی افزود: بیشترین مصرف لحظه ای برق در سال جاری مربوط به روز بیستم تیرماه با ثبت مصرف لحظه ای 57 هزار و 97 مگاوات بود و بیشترین مقدار تأمین برق در پیک سال جاری از محل تولید نیروگاههای حرارتی تأمین شد.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه "بار کاهش تولید برق در نیروگاههای برق آبی را نیروگاههای حرارتی بر دوش کشیدند"، گفت: با وجود اینکه افزایش ظرفیت بخش تولید را در دستور کار داریم اما برای بخش مصرف هم باید فکری کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم با تغییر ساختار تعرفه گذاری، به سمت بهینه تر مصرف کردن برق در کشور حرکت کنیم اما بدون شک آن چیزی که مصرف را بهینه می کند، نهادینه شدن رعایت الگوی مصرف در فرهنگ مصرفی کشور است و در این بین، مردم و نوع نگرش آنها به انرژی برق، محور اصلی بهینه سازی مصرف است.

حائری با بیان اینکه "برنامه ریزی برای پیک برق سال 98 آغاز شده"، گفت: مدیریت تأمین و مدیریت تقاضا دو محور اصلی برنامه های ما برای پوشش پیک برق سال 98 است و امیدوارم با اجرای دقیق برنامه ها، در تابستان 98 شاهد بروز خاموشی نباشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1397 ، کدخبر: 1817435 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
ا.ف75
اگر شما مشکلی در برق دارید که نیاز به این برنامه ریزی ها هست پس چرا هنوز به صادراتتون ادامه میدین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
امیدوارم دیگه هیچ مسئله ای باعث خاموشی هیچ کجای کشورمون نشه و آسایش مردم خودمون در همه ی زمینه ها اولویت قرار بگیره.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین