پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴
کلنگ ساخت بندر صیادی تنک شهرستان کنارک با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید کشور، استاندار سیستان و بلوچستان، شماری از مسئولان محلی، صیادان و قشرهای مختلف مردم به زمین زده شد.


شعارسال: معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این مراسم اظهار داشت: فعالیت و تلاش دولت در زمینه ساخت بندر صیادی روستای دور افتاده تنک در جنوب سیستان و بلوچستان ستودنی است.
حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی افزود: ایجاد اشتغال از راههای مهم تثبیت جمعیت در روستاهاست و باید زیرساخت های لازم و امکانات رفاهی در مناطق چابهار و کنارک به تناسب جمعیت فراهم شود.
وی تصریح کرد: توجه به آبادانی سواحل مکران از خواسته های رهبر معظم انقلاب و مسئولان است.
معاون رئیس جمهوری بر حل مشکلات شهرستان های سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: یکی از راههای مهم ایجاد اشتغال توجه به بخش صید و صیادی است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: فعالیت صیادان این منطقه و کسب رتبه های برتر صید از نشانه های سخت کوشی و فعالیت دوچندان مردم این منطقه است.
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: 54 میلیارد تومان برای ساخت پروژه اسکله روستای تنک هزینه می شود و پس از 30 ماه تکمیل و به بهره برداری می رسد.
هدایت الله میرمرادزهی افزود: در بندر صیادی تنک 250 فروند قایق و لنج امکان پهلوگیری و فعالیت صید و صیادی پیدا خواهند کرد.
وی بیان کرد: برای این طرح شیلاتی هزار و 170 متر موج شکن اصلی، 850 متر موج شکن فرعی، دایک حفاظتی به طول 514 متر و با حجم 789 هزار و 300 مترمکعب مصالح ساختمانی و حجم 65 هزار و 100 مترمکعب بلوک های بتونی پیش بینی شده است.
مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: 9 بندر ماهیگیری و 2 جایگاه تخلیه صید شامل تیس، کنارک، رمین، زرآباد، پزم، 7 تیر چابهار، بریس، گواتر، جد، تنگ و پسابندر در حوزه شهرستانهای چابهار و کنارک برای 24 هزار نفر ایجاد اشتغال کرده اند.
حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه با استقبال سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار چابهار، مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم وارد فرودگاه کنارک و عازم چابهار شد.
وی پس از ورود به چابهار به مقام والای شهدای گمنام در مسجد امام حسین (ع) این شهر ادای احترام کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از نزدیک با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان های چابهار، کنارک و نیکشهر دیدار و از آنان تجلیل کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1397 ، کد خبر: 83019513، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
برای همچین مردم سختکوشی فراهم کردن شرایط مناسب خیلی خوبه
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
تا کلنگ بزنین وساخته بشه فک کنم نوه های صیادان باید ازش استفاده کنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین