پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۶۵
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی برنامه‌های هفته كارگر كه از فردا (یكشنبه، پنجم اردیبهشت) شروع می‌شود و تا 11 اردیبهشت ادامه می‌یابد را اعلام كرد.

شعارسال: «محمدمهدی حیدریان» روز شنبه در نشست خبری به تشریح برنامه های هفته كارگر پرداخت و گفت: روز نخست به «كارگران، انقلاب و امام(ره)»، روز دوم «كار، سلامت و نشاط اجتماعی»، روز سوم «كارگر، بازنشسته و امید به آینده و تامین اجتماعی»، روز چهارم «كارگران، اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتی»، روز پنجم «زنان، ‌كار و توسعه اجتماعی»، و روز ششم به «كارگر، مهارت و معنویت» نامگذاری شده است.

به گفته وی، وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در روز ششم(جمعه 10 اردیبهشت) سخران پیش از خطبه نماز جمعه تهران خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینكه 11 اردیبهشت به «روز جهانی كارگر» نامگذاری شده است در این روز 11 كارگر نمونه (6 مرد، سه زن و دو گروه كارگری) تقدیر می‌شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 4 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 82045809 (5290930) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین