پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۸۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
سخنگوی سازمان غذا و دارو از توزیع واکسن آنفلوآنزای جدید طی هفته آینده خبر داد.
شعارسال: کیانوش جهانپور در مورد توزیع و عرضه واکسن آنفلوآنزا تاریخ مصرف گذشته در برخی داروخانه‌های کشور اظهار کرد: براساس گزارش‌های رسیده، در تعدادی از داروخانه‌های برخی از استان‌های کشور از جمله استان فارس واکسن آنفلوآنزا توزیع شده که تاریخ مصرف آن مربوط به سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه داروخانه‌های توزیع‌کننده واکسن تاریخ مصرف گذشته شناسایی و با آنها برخورد شده است، ادامه داد: توزیع و مصرف واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته، در سطح گسترده نبوده و جای نگرانی وجود ندارد؛ حتی سازمان غذا و دارو قبل از همه مراجع نظارتی، به این موضوع پی برده و به جمع‌آوری آن اقدام کرده است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو یادآور شد: واکسن جدید آنفلوآنزا برای مصرف امسال، هفته آینده در کشور توزیع خواهد شد و مردم برای تزریق واکسن عجله نکنند.

جهانپور با اشاره به اینکه 96 درصد داروی موردنیاز ایران در داخل کشور تولید می‌شود،‌ افزود: کسانی‌که سیستم ایمنی بدنشان به‌طور کامل تکامل نیافته، مانند کودکان باید از این واکسن استفاده کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1397 ، کدخبر: 431912 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
چرا نظارت کافی صورت نمیگیره؟ این دیگه نهایت بی مسئولیتیه که واکسن تاریخ گذشته پخش کنند. مردم ما همینجوریشم دارو ندارن وقتی هم که میگیرن و یه چیز در دسترس بود باید تاریخ گذشته باشه؟
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
وواکسن تاریخ گذشته ک قسمت خوب قضیه ش ..هنوز ما داروهایی هم داریم ک فاسدن و مورد استفاده قرار گرفته شده.. کاش جون مردم براشون مهم بوود م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین