پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۵۵۲۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی گفت: در حال حاضر ۱۷۵هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده و در فرآیند آموزش و تحصیل قرار گرفته‌اند.

شعارسال: محمد نفریه در حاشیه برگزاری کمپین پویش لبخند مهر با هدف تأمین نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند در مناطق کم‌برخوردار اظهار کرد: در حوزه اجتماعی سازمان بهزیستی فعالیت‌های مختلفی درخصوص ارائه خدمات به کودکان کار و خیابانی انجام می‌شود که در این راستا ما راه‌اندازی مراکز رفاه روزانه برای کودکان خیابانی را داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در گذشته مراکز شبانه‌روزی برای ارائه خدمات به کودکان خیابانی در نظر گرفته شده بود که با تغییراتی در این مرکز خدمات روزانه در این مجتمع‌ها پیش‌بینی شد و هم‌اکنون 100 مرکز در این حوزه راه‌اندازی شده است.

مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: خدماتی که در این مراکز به کودکان خیابانی ارائه می‌شود شامل یک وعده غذای گرم، خدمات روانشناختی، تحصیلی و... است و این خدمات به‌صورت روزانه به این افراد ارائه می‌شود.

نفریه همچنین درخصوص حمایت تحصیلی سازمان بهزیستی از کودکان بازمانده از تحصیل گفت: در این زمینه طرحی با مشارکت وزارت رفاه انجام گرفت و هم‌اکنون 175 هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی و خدمات تحصیلی دریافت می‌کنند.

وی گفت: البته تعداد ابتدایی این کودکان 300 هزار نفر بود که بعد از گزارش‌ها و پیگیری‌ها تعدادی از آنها فوت کرده و برخی از آنها معلول ذهنی و مهاجر بودند که در نهایت 175 هزار نفر از آنها با حمایت وزارت رفاه و بهزیستی به تحصیل بازگشته‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 19 شهریور 1397 ، کد خبر: 1824830 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا دلم بیشتر از وضعیت کنونی این بچه ها برای ایندشون میسوزه! هیچ برنامه ای برای هیچ کودکی در اینده نداریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
خداروشکر. امیدوارم به لوازم مورد نیاز آموزشیشون به خوبی اهمیت داده بشه و برای تامینش رسیدگی بشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین