پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۷۲۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
مدیر اسبق آموزش از راه دور از وجود ۱۷ میلیون بازمانده از تحصیل در کشور خبر داد و گفت: منظور از افراد بازمانده از تحصیل این است که بعد از دوره ابتدایی و در سال‌های متفاوت ترک تحصیل کرده‌اند.

شعار سال: سید حسن الحسینی مدیر اسبق آموزش از راه دور در مراسم سالروز تأسیس آموزش از راه دور اظهار کرد: آموزش از راه دور بنا بود یک فرصت در اختیار آموزش و پرورش باشد؛ آموزش نوینی بود که در کشور ایران برای اولین بار در منطقه اقدام شد.

وی با بیان اینکه قرار نبود آموزش از راه دور در حد آموزش‌های کتاب پایه باقی بماند، افزود: قرار بود سه روش برای آموزش از راه دور اجرا شود که شامل آموزش کتاب پایه، آموزش الکترونیکی و تلویزیون پایه بود.

الحسینی ادامه داد: در زمانی که بنده فعالیت را آغاز کردم تعداد دانش‌آموزان آموزش از راه دور به حدود ۴۰۰ هزار دانش‌آموز رسید که اکنون تعداد دانش‌آموزان به ۱۷۰ هزار نفر رسیدند. البته یک دلیلش این است که هنوز نتوانستیم آموزش الکترونیکی را به طور کامل راه‌اندازی کنیم.

وی با تأکید بر آموزش بازماندگان از تحصیل گفت: باید آموزش و پرورش، بازماندگان از تحصیل را جزو وظایف خود تلقی کند و اینکه که این عدد تا ۱۸ سال باشد، درست نیست؛ حتی قانون اهداف و وظایف آموزش و پرورش هم سن نگذاشته است.

مدیر اسبق آموزش از راه دور ادامه داد: آموزش الکترونیکی باید جدی گرفته شود و تکنولوژیکی‌ترین و با کیفیت‌ترین مدارس کشور باید آموزش از راه دور باشد.

وی تصریح کرد: وجود ۱۷ میلیون بازمانده از تحصیل در کشور مورد شرمساری است و نباید این تعداد باشد؛منظور از افراد بازمانده از تحصیل این است که بعد از دوره ابتدایی و در سال‌های متفاوت ترک تحصیل کرده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 22 آبان 97، کد مطلب: 13970906001015: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
0
س.ح75
واقعا این امار برای کشور رو رشدی مانند ایران زشت و مایه ابروریزی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین