پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
بی‌تردید هر کس نداند، رسانه‌های صهیونیستی که به محافل اطلاعاتی رژیم سفاک شان مرتبط هستند، می دانند که سردار سلیمانی با نبوغ نظامی‌اش شکست های بیشماری را به تکفیری ها در سوریه و عراق وارد آورده و با دلاوری هایش در میدان حرب، از پیشبرد نقشه شوم جبهه استکبار در منطقه غرب آسیا ممانعت به عمل آورده است.
شعار سال: دروغ پردازی رسانه‌های صهیونیستی در مورد سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، تمامی ندارد و این رسانه‌ها هرازچندگاهی اخباری خلاف واقع و دروغین را در مورد این فرمانده شجاع ایرانی منتشر می‌کنند؛ از شایعه شهادتش تا انتساب نقل قول‌های جعلی به او.

اخیرا سایت‌های صهیونیستی، خبر شبکه تلویزیونی المیادین که پیرامون اظهارات سید محمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در مورد پیشنهاد سردار سلیمانی به رئیس جمهور سوریه برای انتقال خانواده‌اش به ایران است را جعل کرده‌اند و این خبر را به گونه‌ای دیگر منعکس کرده‌اند و با وارونه نمایی به مخاطبانشان چنین القاء کرده‌اند که سردار سلیمانی به خود بشار اسد پیشنهاد داده که برای در امان بودن از حملات تروریست‌ها به ایران بیاید.

این جعل و وارونه نمایی خبری رسانه های صهیونیستی که توسط رسانه‌های وابسته به دربار سعودی نیز بازنشر داده شده است، در حالی است که با گذشت بیش از 5 سال از هجوم وحشیانه تروریست های تکفیری مورد حمایت غرب و عربستان به سوریه، بشار اسد رئیس جمهور قانونی این کشور بدون اینکه کشور خود را ترک کند با اقتدار عملیات ارتش این کشور علیه تروریست‌ها را مدیریت کرده و البته در این راه از حمایت‌های مستشاری نیروهای جبهه مقاومت نیز بهره مند شده است.

اما رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌ها از جعل و وارونه نمایی خبر مذکور، علاوه بر عنادورزی با بشار اسد،

قصد دیگری نیز داشتند و آن عبارت بود از تخریب چهره حاج قاسم سلیمانی در کشورهای اسلامی و در میان آزادیخواهان جهان؛ به عبارت دیگر این رسانه‌ها قصد داشتند چنین القاء کنند که سردار سلیمانی با این پیشنهاد به رئیس جمهور سوریه، قصد داشته او را از مهلکه بیرون کشاند و به نوعی برای او، عافیت طلبی پیشه کرده است؛ موضوعی که برای سردار شجاع سپاه اسلام به هیچ وجه ملموس نیست.

بی‌تردید هر کس نداند، رسانه‌های صهیونیستی که به محافل اطلاعاتی رژیم سفاک شان مرتبط هستند، می دانند که سردار سلیمانی با نبوغ نظامی‌اش شکست های بیشماری را به تکفیری ها در سوریه و عراق وارد آورده و با دلاوری هایش در میدان حرب، از پیشبرد نقشه شوم جبهه استکبار در منطقه غرب آسیا ممانعت به عمل آورده است. بنابراین اینکه چنین القاء شود حاج قاسم سلیمانی به بشار اسد پیشنهاد فرار از مهلکه را داده بیشتر به یک شوخی مضحک شبیه است که ساختن و پرداختن به آن تنها از صهیونیست‌ها و اذناب بزدل‌شان برمی‌آید.

قطعا فرمانده ای که بدون جلیقه ضد گلوله در خط مقدم نبرد با متوحش ترین نیروهای تجهیز شده توسط دلارهای نفتی سعودی ها، یکه تازی می کند با مفاهیم و مضامینی چون عقب نشینی، عافیت طلبی و فرار از مهلکه بیگانه است.

همین چند روز پیش بود که سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران طی یک مصاحبه تلویزیونی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه توصیه‌ای به سردار سلیمانی دارید، گفت: "هميشه به حاج قاسم توصيه می‌كنم مراقب خودش باشد". این توصیه فرمانده کل سپاه پاسداران مبین خطراتی است که یک فرمانده حاضر در خط مقدم نبرد حق علیه باطل را تهدید می‌کند.

اوایل آذرماه سال گذشته بود که پایگاه خبری الوقت لبنان در مصاحبه ای کوتاه با سردار سلیمانی نظر وی را در مورد شایعاتی که پیرامون شهادتش هرازچندگاهی در رسانه های صهیونیستی منتشر می‌شود، جویا شد و حاج قاسم در جواب گفت:"اینها چیزهایی است که دشت‌ها و کوه‌هایی را برای پیداکردنش پیموده‌ام".

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 165337، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین