پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
شهردار شهر ساحلی محمودآباد از نصب بزرگ‌ترین تلویزیون شهری شمال کشور در محمودآباد خبر داد.



شعارسال : محمدرضا شعبانی گفت: به منظور درج پیام‌های فرهنگی و آموزشی و معرفی قابلیت‌های تفریحی و توریستی و سایر کارکردهای اجتماعی و فرهنگی و مذهبی بزرگ‌ترین تلویزیون شهری در سه راهی شهر محمودآباد نصب می‌شود.

وی افزود: این تلویزیون از جدید‌ترین و مدرن‌ترین تلویزیون‌های شهری کشور محسوب می‌شود که به همت موسسه تبلیغاتی لطفی و در ابعاد ۵×۸ با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و با قابلیت فرستنده و گیرنده مانیتورینگ و فول اچ دی و پخش آنلاین و کنترل از راه دور بصورت شبانه روزی پخش برنامه خواهد کرد.

شهردار محمودآباد گفت: عملیات احداث فنداسیون این نمایشگر آغاز شده و تا دوماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شعبانی همچنین از ساخت و راه اندازی ۳ جایگاه تاکسی مدرن و زیبا در شهر محمودآباد خبر داد و گفت: اینجایگاه‌ها در ورودی سه محور خیابان آزادی و خیابان معلم و خیابان امام خمینی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال در حال ساخت است.

وی همچنین از جمع آوری بروز زباله در سطح شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: پیش از این زباله‌ها هر دو روز یکبار از سطح شهر جمع آوری می‌شد با جذب پیمانکار جدید بصورت روزانه و مکانیزه جمع خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت ایلنا ، تاریخ انتشار سه شنبه 31 شهریور 1394 ، کد مطلب : 307272 : www.ilna.ir

برچسب ها : نصب بزرگ‌ترین تلویزیون شهری ، درج پیام‌های فرهنگی و آموزشی ، معرفی قابلیت‌های تفریحی و توریستی ، کارکردهای اجتماعی و فرهنگی و مذهبی ، شهرساحلی محمودآباد ، شعارسال


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین