پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۶۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: رأی نمایندگان به طرح افزایش مناطق ویژه، اتفاق بی‌سابقه و رفتاری خیانت‌بار در مجلس جمهوری اسلامی است.
شعار سال: دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: رأی نمایندگان به طرح افزایش مناطق ویژه، اتفاق بی‌سابقه و رفتاری خیانت‌بار در مجلس جمهوری اسلامی است.

داود گودرزی اظهار کرد: در هفته‌های اخیر چند اتفاق بد در مجلس شورای اسلامی رخ داد که یکی از آنها تصویب افزایش مناطق آزاد و ویژه بود.

وی افزود: نمایندگان به طرح شفافیت آرا، رای نمی‌دهند؛ با افزایش مجازات با مبارزه با فساد مخالفت می‌کنند و از طرف دیگر لایحه‌ای که با 13 منطقه ویژه وارد مجلس شده با 103منطقه ویژه از مجلس رأی می‌آورد.

رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه این کار خیانت به کشور است، تصریح کرد: نماینده و وکیل مردم، باید منافع ملی را در نظر بگیرد اما متأسفانه نمایندگان برای اینکه در انتخابات رأی بیاورند کشور را تکه تکه کردند.

گودرزی اظهار کرد: 62 منطقه ویژه پیش از این وجود داشت؛ درحال حاضر نیز 103 منطقه تصویب شد 16 منطقه آزاد هم تصویب شده است. مجلسیون خیال خودشان را راحت کنند و کل ایران را منطقه آزاد اعلام کنند.

وی با طرح این سوال که با کدام منطق و کار کارشناسی شده این لایحه در مجلس رأی آورده است خاطرنشان کرد: 62 منطقه ویژه‌ای که تا کنون وجود داشته چه تأثیری در زندگی مردم، اقتصاد کشور، صادرات و تولید کشور داشته است؟ غیر از این است که این مناطق به مبادی قاچاق تبدیل شده، فرار مالیاتی افزایش یافته، هزینه زندگی مردم در این مناطق گران شده و زمین‌های مردم بومی مناطق را از دستشان درآورده‌اند؟

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی رأی نمایندگان به طرح افزایش مناطق ویژه اتفاق بی‌سابقه و رفتاری خیانت‌بار در مجلس جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید نمایندگان پاسخگوی رأی خود به این طرح باشند. اگر استدلالی دارند آن را بیان کنند که این طرح چگونه بر اقتصاد کشور تاثیر مثبت می‌‌گذارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 24 شهریور 1397، کدخبر: 443558 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
ا.ف75
اینطوری حرف زدن نشون دهنده وجود تعصبه! وگرنه کسی که با چیزی مخالفه باید بیاد نقدش رو ارائه کنه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین