پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۹۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷
مدیرعامل یک کارخانه لبنی با اعلام اینکه کاهش عرضه شیر باعث کاهش ۴۰درصدی تولید شد، گفت: به افزایش ۳برابری قیمت مواد اولیه پتروشیمی اعتراض کردیم ولی پتروشیمی‌ها پاسخ نمی‌دهند با چه استدلالی مواد اولیه داخلی را با سه‌برابر قیمت به ما می‌فروشند.

شعارسال:ایوب پایداری  با ابراز اینکه "در حال حاضر افزایش سه‌برابری قیمت مواد پتروشیمی و کاهش عرضه شیر خام به کارخانجات مشکلات متعددی را برای ما به‌وجود آورده است"، اظهار داشت: از اواسط تیرماه روند افزایش قیمت شیر خام شروع شده به‌نحوی که قیمت شیر خام از 1500 تومان به 1800 تا دو هزار تومان رسیده است

وی با اعلام اینکه گکاهش عرضه شیر باعث شده تولید کارخانه ما 40 درصد کاهش پیدا کند"، تصریح کرد: اعتراض زیادی به افزایش سه‌برابری قیمت مواد پتروشیمی مطرح کردیم اما نمی‌دانیم بر اساس چه استدلالی پتروشیمی‌ها مواد اولیه داخلی را با سه برابر قیمت به ما می‌فروشند.

به‌گفته مدیرعامل کارخانه میهن، دامداران برای کسب مابه‌التفاوت قیمت‌ها تمایلی به عرضه شیر خام به کارخانجات نداشته و شیرها را به واحدهای شیرخشک می‌فروشند.

پایداری با اشاره به تولید چوب بستنی در کشور گفت: پیش از این ما هر چوب بستنی را 11 تومان وارد می‌کردیم اما خوشبختانه با ارتقای تکنولوژی توانسته‌ایم چوب بستنی‌ها را خودمان تولید کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا چوب مورد نیاز چوب بستنی‌ها از داخل تأمین می‌شود، تصریح کرد: خیر؛ چوب‌های داخلی ضایعات بسیاری دارد و برای تولیدکننده استفاده از چوب داخلی به‌صرفه نیست، ما چوب مورد نیاز خود را از روسیه وارد و در کشور با استفاده از تکنولوژی‌های روز تبدیل به چوب بستنی و در محصولات خود استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل کارخانه میهن با تأکید به اینکه "در حال حاضر برای فروش محصولات آن‌هم با قیمت‌های جدید مشکل داریم"، گفت: حجم تولیدمان جوابگوی هزینه‌ها نیست از طرف دیگر بازار کششی برای افزایش بیشتر قیمت‌ها ندارد و در شرایط سختی به‌سر می‌بریم.

پایداری با اعلام اینکه در حال حاضر قیمت هر چوب بستنی 22 تومان تمام می‌شود، اظهار داشت: ما تنها تولیدکننده‌ای هستیم که چوب بستنی مورد نیاز خود را در داخل کشور تولید می‌کنیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26شهریور 97، کدمطلب:1830932 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
این بالا پایین بردن قیمت ها فقط دست ی عده میچرخه و نمیتونن مهارش کنن
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
واقعا این مقدار افزایش نامعقوله
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
دیگه به لین کم و زیادا عادت کردیم ی روز اتفاق نیغته باید نگران باشیم ..نهادهای نظارتی هم ک فقظ نشستن و جلوی این افزایش قیمتای بی موردو نمیگیرن م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین