پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
محمود حجتی ،وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد:واحدهای ستادی و سازمانهای جهاد کشاورزی استان ها باید برای توسعه کشت‌های گلخانه‌ای و شهرک‌های کشاورزی بسیج شوند.
شعارسال : به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای کشاورزی، آخرین وضعیت توسعه شهرک های کشاورزی و گلخانه ها با حضور وزیر جهاد کشاورزی،معاون امور باغبانی،رئیس سازمان امور اراضی کشور،مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی،مشاور وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانها، مجری طرح توسعه گلخانه ها و اعضای هیأت مدیره شرکت شهرکها مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه،شرکت شهرک های کشاورزی را یک شرکت توسعه ای دانست و گفت:این شرکت از ظرفیت های بالایی برخوردار است و می تواند بیشتر در حوزه کشاورزی بویژه در توسعه کشت های گلخانه ای اثر گذار باشد.

محمود حجتی اظهار داشت:در اجرای فعالیت ها باید رویکرد گسترده، حجیم، متنوع، متکثر اما المان های کاری و واحدهای اجرایی در شهرک ها را مناسب و کوچک و مستقل از هم در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر این که واحدهای ستادی و سازمانهای جهاد کشاورزی استان ها باید برای توسعه کشت‌های گلخانه‌ای و شهرک‌های کشاورزی بسیج شوند،از معاونت امور باغبانی،مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی و هیأت مدیره و مجری طرح گلخانه ای و روسای سازمانهای جهاد کشاورزی خواست با برنامه ریزی دقیق و پیگیری مستمر در جهت اجرای برنامه های پیش بینی شده و حتی فراتر از آن عمل نمایند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد:در اجرای تعهدات به وضعیت موجود شهرک ها و امکانات قابل تامین، توجه شود و بر اساس آنها برای اجرای زیرساخت ها اقدام گردد.

وی با تاکید بر پیگیری تخصیص آب برای شهرک های گلخانه ای به ویژه شهرک های شرق اصفهان گفت:اولویت تامین آب برای شهرک های گلخانه ای در حد تامین آب شرب باید مد نظر قرار گیرد.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 26 شهریور 97 ، maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین